Gå til innhold

Slutter butikkene å selge PS Vita?

K-nuts

Anbefalte innlegg

Jeg skal ut i lengre praksisperiode på min skole, og tenkte at dette var en fin unnskyldning for å skaffe meg en PS Vita. Spillkatalogen er blitt stor, og det er i tillegg mange gamle PS One-spill jeg gjerne skulle tatt en tur innom igjen.

Når jeg slår opp konsollen på prisguide.no og prisjakt.no ser det imidlertid ut som det er relativt få butikker som fører den akkurat nå. Går det virkelig så dårlig med den at den ikke er hylleverdig? /:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PS Vita floppa ganske bra. Folk var vel for happy med smarttelefonene og nettbrettene sine til at salget tok av. Det er jo en rimelig utbredt form for underholdning på farten. Så ble vel PC og konsoller brukt til den type spill PS Vita kunne diske opp med. Du får jo tak i den fremdeles på bruktmarkedet. Absolutt en teknisk avansert og god portabel konsoll.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Synd at Vita floppa, for det er ein god handholdt konsoll! Stor og god trykkskjerm, solid konstruksjon, behovsdekkjande knappar og styrespaker, den er kraftig, og den har eit heilt ok spelbibliotek. Einaste som verkeleg er teit, er at den har så lite internminne, noko som tvingar deg til å kjøpe hell-of-steel-dyre minnekort.

Det er nokre butikkar som sel den, og i tillegg har du bruktmarkedet.

Eg brukar Vitaen min ein del, både på farten og i sofaen. Persona 4: Golden er jo (nesten) verdt konsollen i seg sjølv. Elles er det herleg å ha moglegheita til å spele deilege PS1-klassikarar på den, samt alle crossover-buys du har tilgjengeleg på PSN (vita/ps3/ps4). Det fungerar også godt å bruke Vitaen som ekstern skjerm til PS4.

Undervurdert konsoll!

Lenke til kommentar

Endte opp med å kjøpe pakken på Gamestop med Teraway og Gravity Rush. Konsollen er kjempemorsom (: Dog, så langt har det blitt mest av noen PSOne-klassikere fra oppveksten som det var veldig hyggelig å se igjen (og Wipeout 2048 siden Wipeout er favorittserien min).

Rart at denne maskinen ikke er blitt mer populær, selv med nettbrett etc.

Endret av K-nuts
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...