Gjest member-296438 Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Kilden & S/S Sørlandet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Spennende perspektiv. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Det ble nesten som ei lita floke av linjer i alle retninger! Artig det da! Hadde kanskje vært tøft i S/H også? Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Her var det mye rart å se i dette bildet. Her har du neigu ikke gjort det lett for deg sjøl. Tror jeg ville kutta vekk den gule "jernbaneskinna" i bånn og kanskje fått med den nederste vannrette på rekkverket med glass rett over nevnte. Tror det vil roe ned litt og ikke beholde blikket der nede for den gule rapper lett hele oppmerksomheten. Når det er sagt så fanger dernest den gule diagonalen som strekker seg opp mot venstre min oppmerksomhet. Jeg ser den slutter rett før bildekant og ville kutta så ramma går litt inne i den. Tror det vil være bedre for spenningen2 kanskje 3 mm. kutt i høyresiden er neste forslag for å unngå tverrsprosse på rekkverk helt inntil kanten så heller de lange diagonale går rent ut på ramma. Kanskje er et par klonerklikk for å fjerne sprossa en bedre løsning da det jo er så mange småting rundt der som lett kan komme i samme situasjon som den du fjerner ved kutt. Forventer ikke at alle mine pirkerier blir tatt til følge, men nå er de da hvertfall avlevert. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Takker for kommentarer og innspill. Et salig samensurium av linjer og detaljer, var det som gjorde at dette bildet ble til. Som Kneppen sier, jeg gjør det ikke lett for meg selv, men det er ikke noe nytt:-) @Kneppen, så er dine innspill både velfunderte og nyttige. Om det ser ut som en aldri lærer, så siger det faktisk litt inn hver gang......tar bare litt tid i et halvgammelt hue...... Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Herlig mosaikk uttrykk. Et bilde med mange detaljer som man kan studere en stund. Har alltid hatt lyst til å prøve en slik komposisjon med vinduer og reflekser, men aldri kommet meg så langt - så dette var inspirerende. mvh Jan Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Herlig mosaikk uttrykk. Et bilde med mange detaljer som man kan studere en stund. Har alltid hatt lyst til å prøve en slik komposisjon med vinduer og reflekser, men aldri kommet meg så langt - så dette var inspirerende. mvh Jan Takker hjerteligst Jan:-) Har prøvd meg på dette noen ganger, og endelig kom der noe ut av det. Er enda ikke helt som jeg kunne ønske, men er på vei.... Veldig hyggelig at det var inspirerende. Det er noe av det beste med bildekritikken, det og bli inspirert av hverandre:-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg