Ulv Sandberg Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Frost Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Herlig! Et litt annerledes bilde. Jeg liker veldig godt når man tør å ha så mye tomrom i bilder, en skikkelig elegant komposisjon. Henning Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 Herlig! Et litt annerledes bilde. Jeg liker veldig godt når man tør å ha så mye tomrom i bilder, en skikkelig elegant komposisjon. Henning Takker og bukker for kommentar! mvh Ulv Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Kreativt og godt utført. Som hsp sier, elegant komp. Synes du har behersket lyset godt her. mvh en av Mørkemennene:-) Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Minimalistisk så det holder. Men flott ble det. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Det minimalistiske treffer meg alltid Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Likte dette kjempegodt! Lenke til kommentar
wasco Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Veldig spennende uttrykk Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 Tusen takk for fine kommentarer alle sammen! mvh Ulv Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Jeg forstår jo hensikten, men synes blikket lett blir hengende oppe i den store flata. Men ser ikke bort fa at smaken og baken blander seg litt borti her da jeg nok ville sett bildet todelt omtrent fifty/fifty med trærne som skille. Å terpe på det blir jo også feil når intensjonen med bildet er noe annet. Men du kan jo scrolle opp og dekke til for å se om en slik versjon er noe du kunne tenke deg i tillegg til ekstisterende da jeg synes det da blir like minimalistisk som med en stor tom flate oppe. Men så er'e smaken og baken og øya som ser osv. osv. Roar Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 Takker for din kommentar og syn Roar, men dette bildet forblir nok som det er, jeg synes kutt her forringer det minimalistiske utrykket. mvh Ulv Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Less is more! Stilig, ble dette, ja! "Negativt rom", er det vel noe som heter! Godt gjort å lage et såpass sterkt uttrykk! Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 Less is more! Stilig, ble dette, ja! "Negativt rom", er det vel noe som heter! Godt gjort å lage et såpass sterkt uttrykk! Takker og bukker Svein! mvh Ulv Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Har sett på dette bildet mange ganger i dag. Minimalistisk, annerledes, nesten tomt, hvitt, froströyk og snödrev. Jo, man må gå noen runder med seg selv for å se at bildet er mesterligt - "utenfor boksen".... Ingenting stemmer, men likevel stemmer alt Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 Har sett på dette bildet mange ganger i dag. Minimalistisk, annerledes, nesten tomt, hvitt, froströyk og snödrev. Jo, man må gå noen runder med seg selv for å se at bildet er mesterligt - "utenfor boksen".... Ingenting stemmer, men likevel stemmer alt Tusen takk for den fine kommentaren Rolf Magne! mvh Ulv Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Har sansen for sånne minimalistiske bilder, bra utført. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 Har sansen for sånne minimalistiske bilder, bra utført. Takker og bukker! mvh Ulv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg