Prizefighter Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ja, jeg fant en litt irriterende grønn død pixel på venstre side av skjermen min.. Brukte den masserings metoden og det hjalp, den døde pixlen voknet til live igjen! Stå på hardware.no! *grin* Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Fint, men skal du ikke fortelle oss hvordan du gjorde det. Lenke til kommentar
mysti Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 hehe, fett! Røde Kors neste for deg nå? *grin* Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Gode Gamle gjennopplivingsteknikken slår til igjen med enda en fornøyd bruker på statistikken :-) Lenke til kommentar
genesis Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 hvor død er en piksel, dersom den kan fås online igjen? forresten, så var det jeg som fikk den derre lagt under guider glede å ha indirekte hjulpet deg. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 John Kr: Massasje Trikset Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Har HW hatt en artikkel om dette emne? TAKK -Pondus-, da fikk jeg den. :ide: Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Tok litt av genser ermet og maserte litt og litt på pixelen, trengte ikke å ta mye i, bare litt, så så jeg at den forsvant mer og mer, så enda litt til så var den borte. Jeg har veldig mykt stoff på gensern så. dette va kult.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 LETS GIVE ALL OUR SKJERMS SOME NICE MASSAGE! Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 LETS GIVE ALL OUR SKJERMS SOME NICE MASSAGE! :ide: Det er viktig at skjermen ikke "masseres" uten av det er nødvendig, for ellers kan det få motsatt effekt...alså du kan drepe en pixer eller 10 :!: Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 LETS GIVE ALL OUR SKJERMS SOME NICE MASSAGE! :ide: Det er viktig at skjermen ikke "masseres" uten av det er nødvendig, for ellers kan det få motsatt effekt...alså du kan drepe en pixer eller 10 :!: Altså var jeg veldig heldig der, tenkte ikke mye på det. Men den trengte faktisk ikke mer enn 10-15 sekunder.. Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Ja,nå er det bare å ta frem oljer og begynne og massere skjermene deres.. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Her kan dere finne mange forskjellige typer oljer og hjelpemidler for de kontaktsøkende skjermene deres. Jeg for min del sitter med en Sony 19" Trinitron Crt så jeg nøyer meg med å pusse og gnikke i ny og ne Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 hvor hardt skal man trykke på overflaten ? sitter på mi søsters maskin og fant en rosa en.. hehe Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 6. november 2003 Forfatter Del Skrevet 6. november 2003 Ikke spesielt hardt, bare litt.. hehe.. prøv deg frem. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 En ting til, hva ksal jeg bruke da? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 En ting til, hva ksal jeg bruke da? hvis du leser så ser du at chris88 brukte genseren sin, hardware sier at man kan bruke en eller annen spesial-klut. det er vel mye det samme så lenge du har en myk genser trykk på en av linkene i denne tråden du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå