Thomaasen Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Som tittelen sier, merket at PCen min randomly (som jeg trodde) lagger da jeg gamer, browset nettet osv... Prøve å slå av alt ved startup osv men ingenting fungerte, anyways fant til slutt ut at det lagget da jeg så på video. Det både lagger, får stuttering og mister fps. Jeg merket at det bare lagger da jeg så på netflix og youtube men ikke når jeg testet ved å se en video med windows media player. (har ikke testet twitch.tv, noe som jeg bruker daglig) Det førte meg til konklusjonen at dette hadde noe med flash å gjøre, men om jeg ikke tar helt feil kjøres netflix i silverlight og youtube kjører enkelte (om ikke alle nå) i html5. Vet ikke om dette betyr noe men når PCen er treg merker jeg også at når jeg ser på bilder på google, der du trykker på bildet og det dropper ned i større format, så legget den "animasjonen" veldig mens da PCen fungerte vanlig var det smooth, hehe x) Så basically jeg er helt stuck, vet ikke hva neste steg blir. Så om dere har hørt eller vet noe om dette setter jeg STOR pris på tips og hjelp <3 PS. Merket at det sluttet da jeg slo PCen av og på igjen men kom tilbake litt senere. PCen er også nettopp 100% resettet og windows er installert på nytt. Endret 28. januar 2015 av Thomaasen Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Jeg kan nevne at jeg hadde ett tilsvarende problem tidligere, uten at jeg helt klarte å finne ut av det.. Det nærmeste jeg fant ut av, er at det var flash uten å være sikker også.. Lyden repiterte seg selv og video lagget en del.. Jeg fant aldri noe ut av det og valgte til slutt å reinstallere Windows 7 som jeg har.. Dette løste problemet for meg, da å avinstallert alt av annet fjas av programvare og drivere, for å så installere det på ny ikke hjalp.. Lenke til kommentar
Thomaasen Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 Jeg kan nevne at jeg hadde ett tilsvarende problem tidligere, uten at jeg helt klarte å finne ut av det.. Det nærmeste jeg fant ut av, er at det var flash uten å være sikker også.. Lyden repiterte seg selv og video lagget en del.. Jeg fant aldri noe ut av det og valgte til slutt å reinstallere Windows 7 som jeg har.. Dette løste problemet for meg, da å avinstallert alt av annet fjas av programvare og drivere, for å så installere det på ny ikke hjalp.. Takk for svar Satt og lurte på om det kanskje kunne være google chrome nettleseren som gjorde det, siden jeg syntes det virker litt rart at hele PCen blir treg når jeg ser på video som blir kjørt av 3 forskjellige programvarer, eh? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå