deleted Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Cargo Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Merkelig at du kan ta såpass bilder når du er deleted - dvs. kassert og havna i søppelkassa. Men muligheten for at bildene er eksponert fra en søppelkasse er jo så absolutt til stede. Vel, spøk tilside. Absolutt et likandes nattbilde. Fint lys, skarphet, farger og detaljer. Jeg har et par småting jeg vil nevne. Starter med krana eller hva det nå er som stikker inn fra høyrekanten. Den ville jeg klona vekk - ikke noe kutt der. Det andre er at jeg ville halvert luft mellom hovedmotivet og øvre ramme. Det siste kan du godt skrive på min smakskonto. Men kloninga er faglig ment da det vil roe ned kanten samtidig som at du blir kvitt et element som stjeler mye oppmerksomhet fra resten av bildet. Roar Lenke til kommentar
deleted Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 Merkelig at du kan ta såpass bilder når du er deleted - dvs. kassert og havna i søppelkassa. Men muligheten for at bildene er eksponert fra en søppelkasse er jo så absolutt til stede. Vel, spøk tilside. Absolutt et likandes nattbilde. Fint lys, skarphet, farger og detaljer. Jeg har et par småting jeg vil nevne. Starter med krana eller hva det nå er som stikker inn fra høyrekanten. Den ville jeg klona vekk - ikke noe kutt der. Det andre er at jeg ville halvert luft mellom hovedmotivet og øvre ramme. Det siste kan du godt skrive på min smakskonto. Men kloninga er faglig ment da det vil roe ned kanten samtidig som at du blir kvitt et element som stjeler mye oppmerksomhet fra resten av bildet. Roar Ja si det! Begynner å bli et gammelt brukernavn nå, så begynner vel å føle en tilhørighet til det. Det kan jo ha en motsatt betydning også. Ofte kan det det som går i søpla gjerne være fint det også. Det trengs bare å ses fra en annen vinkel, tolkes annerledes, snus på hodet, redigeres etc, og er mer "ekte". Et oppgjør med perfeksjonisme. Takker uansett for konstruktiv kritikk. Som du selv sier, så ville jeg ikke kutte vekk krana. Nå oppdaget jeg faktisk hvor lett det var å klone i lightroom, så det skal absolutt anvendes senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg