AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Hei! Jeg har nylig begynt å jobbe litt med en sprøytenarkoman som har hepatitt B. I dag satt jeg i vedkommendes sofa, sjekket nøye at det ikke var nåler der. Mens jeg satt der, følte jeg at jeg fikk vondt i den ene rumpeballen. Jeg tror og håper at dette bare var innbilning, fikk den samme følelsen en annen dag. Kan jeg ha satt meg på en sprøytespiss? Mener selv at jeg hadde kjent det dersom det hadde vært tilfellet. Er dog vaksinert mot hepatitt B, så uansett kan jeg vel ikke ha blitt smittet? På forhånd takk Anonymous poster hash: d5860...4be Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Sitter nok i hodet ditt, hvis du har vært litt nervøs i forkant. Det er kanskje farger på kanylene han bruker i tillegg? Så du burde ha sett de. Endret 27. januar 2015 av ClarkGable Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Du kan få en stikkende følelse av mye annet, så jeg ville nok ikke bekymret meg for dette. Ja, er du vaksinert, så skal man være immun. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Om du er i tvil kan du jo teste deg. Selv om sjansen antagelig er veldig liten, kan det være verdt det for å være på den sikre siden, og får å ikke bekymre seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå