Gå til innhold

Trenger pc til grafisk design, rundt 10000,-

Anbefalte innlegg

Er på utkikk etter en ny pc som hovedsakelig skal brukes til grafisk design, bilde- og videoredigering og surfing. Mest arbeid i Adobe PS. Vil ha en god og skarp skjerm på rundt 15 tommer. Er student, ofte på farten, så trenger en pc jeg kan ta med meg til/fra skolen, event reise med.

Har hittil sett litt på pc-er som Lenovo Y50-70, Acer Aspire V15 nitro og MSI GE60.

Hadde kjøpt meg en macbook, men satser på pc pga budsjett.

Planlegger også å skaffe en ekstern harddisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har egnetlig ett godt valg allerde, Lenovo Y50-70 er jo en av IBMs flaggskip til forbrukere med meget god hardware. Ellers har IBM ett eget norsk og stort kontor her i Norge, så du er alltids sikret god service uansett hvor du er i landet.. Bare å levere laptop til nærmeste IBM forhandler så får du service :)

Elkjøp har vel denne på tilbud også nå til knappe 7995,- og selger den bortimot med tap.. og er billigere der en alle nettbutikker akkurat nå.. Den har dedikert skjermkort og en rimelig god CPU, er vel noe av det beste man får av laptopper til den prisen nå.. Eller som teknikker kan jeg nevne at vi så si aldri tar inn Lenovo grunnet hardware feil.. :) IBM standaren fra bedrift til forbrukerenverden har vært meget god.. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg ville uten tvil gått for denne til din bruk. Thinkpad-kvalitet med god og høyoppløst skjerm til denne prisen er spesiellt. Har også rask prosessor og stor SSD.

http://www.prisjakt.no/product.php?p=2772997

Legg merke til hvordan prisen har stupt i dag.

Edit: Her er en test av lignende maskin:

http://www.notebookcheck.net/Review-Lenovo-ThinkPad-T540p-20BE005YGE-Notebook.114312.0.html

Endret av Kongeskipet
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...