Flimmer Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 I Dreamweaver MX er den en rolloverknapp. Denne lager en enkel rollover samt endel kode for bla preloading, men den lager kun en rollovereffekt pr bilde. Hvordan legger jeg til en ny rollover bilde som skal vises i tilegg til den første? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 Her skjønner jeg ikke helt hva du mener; Mener du at du vil lage flere rollovers? I så fall så må du bare gjenta prosessen (slik som med det første bildet) på alle de andre bildene du vil ha rollovereffekt på. Mulig jeg ikke helt skjønte meningen med spørsmålet ditt, men da kunne du jo f.eks omformulere det? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 8. november 2003 Del Skrevet 8. november 2003 hang ikke helt med jeg heller, men hvis du skal ha en effekt på museover eller f.eks gjøre bildet til en knapp som går fra grått til klart med farger (eks) kan du jo bruke fireworks? PS :!: holder på med nytt design på siden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå