hyp3z Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hvilket php/mysql forum vil dere anbefale meg? Kriterier: - Brukerkontoer - Enkelt design, ikke mye dill-dall - Oversiktlig Forumet skal være en _liten_ del av den større side, derav "enkeltheten". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 Vil absolutt anbefale deg phpBB. phpBB lastes ned her. Da får du med norske språk - og bildefiler. phpBB oppfyller ALLE kriteriene dine, + en haug med andre lekre funksjoner! Trenger du hjelp med phpBB, så er du velkommen til å besøke phpBB.no, norske supportforum. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Takk for tipset, men jeg har prøvd med phpBB før - og dette ble litt fro klumsete og svært i oppsettet. Derfor ønsker jeg et litt "lettere" forum. Tar gjerne i mot flere forslag. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 Skal det være et forum til http://hipoghop.com/? Bare tenkte designmessig. Lenke til kommentar
hyp3z Skrevet 5. november 2003 Forfatter Del Skrevet 5. november 2003 Stemmer. Da ser du gjerne begrensningene .. Må eventuelt krype til korset og ha et hel explorer-vindu til forumet, eller? Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Invision kan vel trimmes ned ganske mye via admin-settingsene? Er jo bare å se i footeren til siden her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå