nybegynner_ Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 hei, Jeg ønsker at når jeg sender mail til meg selv (en notat), så vil jeg at det skal gå inn til en separat mappe istedenfor innboksen. Hvordan kan man få til det? Setter pris på svar. Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 hei, Jeg ønsker at når jeg sender mail til meg selv (en notat), så vil jeg at det skal gå inn til en separat mappe istedenfor innboksen. Hvordan kan man få til det? Setter pris på svar. Rules Lenke til kommentar
nagina Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Office 2013: 1. Merk mailen du har sendt til deg selv. 2. Trykk på "Regler" -> "Lag Regel". 3. Vindu vil komme opp, trykk på avanserte instillinger. 4. Velg deg selv, husker jeg rett så er det den øverste alternativet, trykk neste. 5. Hva skal du gjøre med mailen? jo, du skal flytte den til en mappe. Du kan endre mappe, f.eks "kladd". 6. Trykk neste til det står Fullfør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå