Happy-camper Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Lurer på om det er mulig for meg å overklokke min xp 2600+ Thoroughbred til amd xp 2800+ eller mer. Vurderer å kanskje kjøpe xp 2800+ og overklokke den til xp3200+ men er ikke sikker på dette. Er det i hele tatt mulig å overklokke min xp2600+? Jeg bruker cpu'en mest til spill og merker veldig godt at maskinen min begynner og hakke en del f.eks i generals. Har mange boter i skirmish. Min maskin: asus a7n8x deluxe hk Geil golden dragon PC3200 512ddr ram Sapphire radeon 9800 PRO 128mb ddr Lenke til kommentar
Endre Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Den er mulig å overklokke ja. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 4. november 2003 Del Skrevet 4. november 2003 jeg har en kompis som har samma cpu, han overklokka 200mhz gain med stock kjøler, han kjøpte ny kjøler men den var like ustabil men mye kaldere, tror at d kreves mye mer av deg for å klokke en tbred cpu enn en barton. min 2500 føyk rett opp på 209mhz fsb, men da turde jeg ikke mer pga liten kunnskap om ram-timings ol. den var iaffal ikke spes varm, men turde altså ikke pga at jeg ikke kunne låse pci, og kan ikke mye om ram, skal booste mer når jeg får en ekstra rambrikke, men jeg tror nok at om du har vært uheldig så er 200mhz+- d meste du får på din 2600. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå