heieple Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Hei. Jeg gjorde det slutt med kjæresten i sommer, og sliter veldig med å komme meg videre. Hun var klar for å satse på forholdet vårt, men jeg var usikker og kom fram til at jeg måtte slå opp. Dessverre er vi også kollegaer, og jeg er nødt til å se henne hver dag. Problemet mitt er at jeg ikke klarer å få henne ut av hodet mitt, og finner meg selv i å tenke på henne gjennom hele dagen, selv et halvt år etter det ble slutt. Hun er det første jeg tenker på når jeg står opp, og det siste jeg tenker på når jeg legger meg. Jeg blir fort sjalu når hun snakker med andre gutter, og jeg prøver stadig å tenke meg fram til om vi burde bli sammen igjen. Er disse følelsene normalt ved et brudd, eller betyr de at jeg har gjort en stor feil? Hadde vært fint å høre fra andre som har vært i liknende situasjon. Takk Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) høres ikke noe hyggelig ut. Selv er jeg i en situasjon hvor jeg fikk barn med min tidligere kjæreste, og jeg sliter enda med dette. Tenker på henne hver dag, og det er 1,5 år siden nå. Synes det er veldig vanskelig. Samtidig var ikke forholdet så veldig lykkelig heller - var en grunn til at det ble slutt!! Noen ganger er det bare vanskelig å komme seg videre - desverre! Hva annet kan man gjøre enn å ta tiden til hjelp? Vi er alle forskjellige mennesker, og hva er vanlig? Hvor lang er en hyssing? En kompis av meg ble sammen med søsteren min, og de var sammen i flere år. De gjorde det slutt for flere år siden, men kompisen min savner søsteren min enda. Så det kan være jævlig tungt å vanskelig!!! Mye mer enn man tror. Følelser er noe dritt å ha vett. Noen går jo inn i depresjoner etc... Sover du normalt om natta og denslags, eller ligger du våken? Du må nok bare gi slipp på henne. Endret 27. januar 2015 av ragge_jz Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Det er vel ekstra ille siden du må se henne hver dag da. Det er ikke noen måte du kan komme deg litt vekk på? Og jeg vet det høres jævlig kynisk ut, men hva med å prøve å finne noen andre å tenke på. Prøve å distansere deg fra henne mentalt, ved å starte fysiske forhold med andre. Jeg har ikke noe konkret som jeg vet hjelper, og det tror jeg ingen har. Det er så induviduelt som det går ann å få det. Selv savner jeg ex'en min også, men må jo bare innse fakta på et tidspunk og komme seg videre. Se opp og fremover. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 DU gjorde det slutt og har angret hver dag i 6 mnd? da har du gjort en feil. Jeg har aldri angret en eneste dag på forhold jeg har endt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå