Yokuzza Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Vet ikke om jeg spørr på riktig plass. Men tenkte å kjøpe meg et lite enkelt videokamera. Feks det her: https://www.komplett.no/jvc-gz-r15-black/809679 Men så ser jeg det er SÅÅÅ mye forskjellige minnekort. Så det er egentlig spørsmål, hva er forkjellen på (Premium/multiuse/proffesional) osv? Tenker 64GB holder i første omgang? Hjelp ville bli satt STOR pris på (Feks link på komplett til minnekort) Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Hvis du er flink til å ta backup av det du filmer så kan du bare kjøpe det billigste du kommer over. Det eneste du må passe på er å få riktig Class. Krever kameraet Class6 så må du ha Class6-minnekort eller høyere. Og at minnekortet passer fysisk selvsagt. Lenke til kommentar
Yokuzza Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Hvis du er flink til å ta backup av det du filmer så kan du bare kjøpe det billigste du kommer over. Det eneste du må passe på er å få riktig Class. Krever kameraet Class6 så må du ha Class6-minnekort eller høyere. Og at minnekortet passer fysisk selvsagt. Ok, finner ikke at det står noe spesiell class på beskrivelse av videokameraet. Så tror du dette her https://www.komplett.no/lexar-secure-digital-premium-64gb-c10/764549 ville passet til det kameraet jeg linket over? Takk for raskt svar! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Kameraet støtter følgende kort: SD, SDXC, SDHC-minnekort. ser også at Komplett har class10 kort oppført som ekstrautstyr, men tror ikke du trenger så raske kort. Bare husk å formater kortet før bruk og gjør det i den enheten som skal bruke kortet, fornuftig og formater hyppig, og overfør filene relativ ofte så du ikke har et fullt minnekort og så mister du kortet eller at det blir ødelagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå