Freddy203 Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Hei! jeg skulle gjerne hatt noen tips til en grei pc for 7-8 tusen. Den skal kunne glatt takle spill som medal of honor, max payne 2, anarchy online samt programmer som photoshop etc. Gjerne også tips til en god og brukervennlig optisk mus for counter-strike spilling;) Plz help? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Har du noe fra før (skjerm, tastatur, mus...) Skal selv bygge noe i den prisklassen. Her er oppsettet Lenke til kommentar
Freddy203 Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Har du noe fra før (skjerm, tastatur, mus...)Skal selv bygge noe i den prisklassen. Her er oppsettet Jeg har flatskjerm, cd-rom, cd-brenner, diskett stasjon. Men vil gjerne ha et nytt lydkort med firewire. Og gjerne et hovedkort med støtte for USB2.0 Lenke til kommentar
Freddy203 Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 btw, kan du lage dokumentet som doc fil eller lignende? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Her Her er det også satt inn CD-brenner, du kan fjerne cd-brenneren og sette inn en litt større harddisk Lenke til kommentar
Freddy203 Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Nå har jeg da satt sammen en pc. Ble litt over budsjettet, men det skal jeg nok klare;p se her Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 den pc'n der så jo fin ut den ;] Jeg leiter etter maskin i samme prisklasser og har funnet ut at jeg vil ha shuttle, hvis du kanskje har litt lite plass og ikke vil bære med deg noe stort på LAN kan det jo vurderes det også Lenke til kommentar
Freddy203 Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Nå har jeg da satt sammen en pc. Ble litt over budsjettet, men det skal jeg nok klare;p se her Hei igjen, Asus Radeon 9600XT 128MB DDR- AGP, ATI 9600XT, DVI-I, VIVO, Retail 1 955,59 Er dette et bra skjermkort? Abit BH7-E Hovedkort for S478/533- I845PE, ATX, USB2.0, DDR400, FSB800, LAN 723,44 Hva med hovedkortet? Intel Pentium 4 2.6 GHz Boxed PC800- Socket PGA478, 512kB "Northwood" 1 788,93 Har hørt litt forskjellige angående pentium og amd. Noen sier at pentium kan klokkes mest og motsatt. Er egentlig dette bare en smaksak? Kunne jeg ha fått noe bedre og mer for disse pengene? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Har du noe fra før (skjerm, tastatur, mus...)Skal selv bygge noe i den prisklassen. Her er oppsettet mÅ VIRKELIG SI AT DU ER PRO I EXCEL, NEIDA : Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 AMD og Intel tilhengere (jeg går for Intel) kan jo krangle om hvem som har høyest ytelse i evigheter. Jeg vil vel kalle det en smaksak Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Er du fast bestemt på Intel og Q-tec så er det et fint oppsett. Hvis ikke ville jeg kaskje anbefale et Chieftech/Skyhawk kabinett. Når det gjelder HD, har du vurdert Seagate Barracuda, billig og lite støyende. Hvis du vil prøve AMD så: - Velg en Seagate Barracuda HD - Bytt HK til Abit-S V2.0 - Bytt prosessor til AMD Athlon - Velg et kabinett/strømforsyning som ikke er Q-tec - Ikke kjøp lydkort, det er et veldig fint et med Nvidia SoundStorm integrert på Abit-S Hovedkortet. Dette er mine råd hvis du er villig til å prøve AMD, men det er ditt valg. Det er mange poster her på forumet om man skal velge AMD eller Intel, ta en titt! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 for gudsskyld ikke ta et q-tec kabinett..PSU bråker som et sant ******! Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Har du noe fra før (skjerm, tastatur, mus...)Skal selv bygge noe i den prisklassen. Her er oppsettet mÅ VIRKELIG SI AT DU ER PRO I EXCEL, NEIDA : Takker og bukker Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 - Bytt HK til Abit-S V2.0 Dette HK'et kan du kjøpe som demovare på komplett.no for en billig penge Lenke til kommentar
Freddy203 Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 for gudsskyld ikke ta et q-tec kabinett..PSU bråker som et sant ******! Velger istedenfor Sky Hawk MSR4615D7 Miditower , Sølv- Aluminiums kabinett, u/power kjøper 360w strøm til. Corsair PC2100 DDR-DIMM 512MB ECC REG- 64Meg x 4, CAS 2.5, "Low Profile" 1 436,88 Er ikke dette en litt dyr rambrikke? Ser du kan få rambrikker 500 kroner billigere! Lenke til kommentar
Freddy203 Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 Angående hovedkortet som jeg har valgt og minnet. Fungerer disse sammen? - får jeg nok utbytte av hastigheten av minnet i forhold til hovedkoret? Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Følgende gjelder kun hvis du vil velge AMD. Hovedkort CPU (Prosessor) RAM Skjermkort HDD (Trenger flatkabel) Strømforsyning Lenke til kommentar
Freddy203 Skrevet 3. november 2003 Forfatter Del Skrevet 3. november 2003 (endret) Følgende gjelder kun hvis du vil velge AMD.Hovedkort CPU (Prosessor) RAM Skjermkort HDD (Trenger flatkabel) Strømforsyning Endret 13. oktober 2006 av Freddy203 Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Minnet du har valgt er for tregt til prosessoren du har valgt. Du trenger minst PC3200 (400 MHz DDR). Dette minnet er ganske bra har jeg hørt: TwinMOS PC3200 (winbond) Lenke til kommentar
Jonhoo Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Unnskyld :grine: Disse gjelder uansett: RAM Skjermkort HDD (Trenger flatkabel) Strømforsyning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå