Hofer Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Skandalen i toppen av det nord-amerikanske CS:GO-miljøet ryster alle.Valve bannlyser kampfikserne fra alle store turneringer Lenke til kommentar
Djn Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 E-sport begynner å ligne mer og mer på vanlig sport, ser jeg. 6 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 E-sport begynner å ligne mer og mer på vanlig sport, ser jeg. Hahahaha, dagens gullkorn. Takk for den, nå lever jeg litt lenger Er vel ikke lenge til de begynner å ta amfetamin eller andre ting for å booste seg selv fysisk/ psykisk også. Blir nok standard med dopingtesting etterhvert Lenke til kommentar
Djn Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Du er ikke den første som har tenkt det. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Du er ikke den første som har tenkt det. Tusen takk for den linken. ALLE som er interesert i E-sport bør lese den artikkelen der!!!!! Noe av det beste jeg har lest på lenge. Klikk på linken og sett i gang å lese folkens, anbefales :) 2 Lenke til kommentar
Puro Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Bra, fjern møkkete cheaters. Lenke til kommentar
Superxaster Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 haha what? går det ann å vedde på folk som spiller spill? hva har verden blitt til.. Lenke til kommentar
lonix Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Bra, fjern møkkete cheaters. Ja, det er helt greit og fuske, fritt frem egentlig, så lenge man er ren på henda når man gjør det. For møkk det er CSGO miljøets absolutt største problem. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) haha what? går det ann å vedde på folk som spiller spill? hva har verden blitt til.. Dette er fullt mulig akkurat som i alle andre sporter. Hvorfor så overrasket? Endret 29. januar 2015 av Hofer Lenke til kommentar
Gahlz0r Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 haha what? går det ann å vedde på folk som spiller spill? hva har verden blitt til.. Dette er fullt mulig akkurat som i alle andre sporter. Hvorfor så overrasket? Jeg slutter meg til Hofer og venter i spenning på svar. Hvilke prinsipielle forskjeller er det mellom "folk som spiller spill" og folk som spiller feks fotball? Hvorfor skal man kunne satse penger på sistnevnte, men ikke førstnevnte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå