Roar Kneppen Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Gråhvit vegg med ereksjon Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ulv Sandberg Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Ja,den var potent :-)...og ikke minst godt sett hvor veggen står i fin kontrast til ku... sorry....kaktusen, som strekker seg fint opp mot himmelen, og bra plassert i bildeflaten.....eneste lille pirk, ville kuttet litt i overkant der det begynner å bli litt utbrent....ellers likte jeg dette bildet meget godt...kreativt! mvh Ulv Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Ja,den var potent :-)...og ikke minst godt sett hvor veggen står i fin kontrast til ku... sorry....kaktusen, som strekker seg fint opp mot himmelen, og bra plassert i bildeflaten.....eneste lille pirk, ville kuttet litt i overkant der det begynner å bli litt utbrent....ellers likte jeg dette bildet meget godt...kreativt! mvh Ulv Skyene ser ikke utbrent ut for meg, men jeg ser ei litt lys linje oppunder den guloransje innerlista som kan minne om halo og da nytter det kanskje ikke med kutt likevel da den antagelig vil dukke opp på nytt igjen grunnet kontrasten. Men det har jeg jo ikke prøvd og har ingen planer om det heller så det får heller stå åpent. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Kraftige kaktus dette. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Minimalistisk, kult og morsomt! Godt arbeide! Hilsen Tove Lenke til kommentar
tho-myh Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 An old man`s dream! ;-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Hahaha! Morsom du! Hadde du laget den i S/H kunne du jugd på deg et selvportrett... 1 Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Litt annen vinkling en vanelig, Nobobildet skaper ikke slike refleksjoner eller asossieringer. Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Ja, det var litt av en fallos...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg