AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Står ingenting om dette i pakningsvedlegget. Skjønner at de skal stikkes opp i toeren med den spisse enden først, men hvor langt opp skal dem? Hvor fort løser de seg opp? Hva om man må slippe en fis like etter at den er puttet inn? Eller i verste fall får akutt diaré? Dette er ganske store smertestillende stikkpiller. Ketogan heter dem. Anonymous poster hash: 05b57...74f Lenke til kommentar
eller Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Står ingenting om dette i pakningsvedlegget. Skjønner at de skal stikkes opp i toeren med den spisse enden først, men hvor langt opp skal dem? Hvor fort løser de seg opp? Hva om man må slippe en fis like etter at den er puttet inn? Eller i verste fall får akutt diaré? Dette er ganske store smertestillende stikkpiller. Ketogan heter dem. Anonymous poster hash: 05b57...74f Hvorfor ikke spørre Google? https://www.google.no/?gws_rd=ssl#q=hvordan+ta+stikkpiller Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Putt pilla i varmt vann rett før bruk, for da begynner voksen å bli veldig glatt. Endret 11. desember 2015 av Wilding Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Skal vel løse seg opp innen en halvtime så hvis du ikke får full diare rett etter du tar den går det bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 bare trykk den litt opp, så kjenner du at den på en måte sklir på plass Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) "Stikkpillen settes inn med den butte enden først (3).Dersom den butte enden er satt inn først, lukker anus seg inntil den spisse enden av stikkpillen, og kontraksjonen gjør at stikkpillen blir presset oppover. Blir stikkpillen satt inn med spissen først, klarer ikke anus å kontrahere stikkpillen oppover. Dermed stimulerer det til avføringstrang og stikkpillen kan komme ut igjen" Tro meg. Jeg kan stikkpiller. Endret 27. januar 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 "Stikkpillen settes inn med den butte enden først (3). Dersom den butte enden er satt inn først, lukker anus seg inntil den spisse enden av stikkpillen, og kontraksjonen gjør at stikkpillen blir presset oppover. Blir stikkpillen satt inn med spissen først, klarer ikke anus å kontrahere stikkpillen oppover. Dermed stimulerer det til avføringstrang og stikkpillen kan komme ut igjen" Tro meg. Jeg kan stikkpiller. Hvordan man skal sette den inn må man se selv, men kan ikke se for meg at det kan være noe godt å ta den butte enden inn først.. Har tatt stikkpiller selv og jeg tok den spisse enden først, det virker egentlig bare ulogisk å ikke gjøre det.. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Men utrolig nok så sitter den bedre med den butte enden inn først. Vanlig praksis mange steder, og ja helt ulogisk mtp pillens design. Angående plassering av pillen så er vel smaken som baken? Ba-dum-tish Endret 28. januar 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå