V. Haugen Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Ny, norsk nettleser lansert i dag.Vil Vivaldi lokke deg vekk fra Chrome? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Denne skal definitivt prøves! Minimalisme-trenden som Google startet passer ikke alle like bra, deriblant meg. 3 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Fortsatt mye som mangler, og er rimelig treig, men tror denne kan bli bra.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Skal definitivt testes, høres jo midt i blinken ut. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Viss denne nettlesaren kan få dei funksjonane som Opera kasta vekk etter versjon 12 so er den eit klart fyrsteval for meg. Berre det at den har vertikale faner gjer den uendelig mykje betre enn mange andre nettlesarar, og eit godt teikn på at dei vil lage ein nettlesar for power users. 2 Lenke til kommentar
slipten Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 skal definitivt lastes ned og prøves, kanskje den erstatter Opera som nettleser på lang sikt Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Blir en liten leser nesten garantert, er det slik at de bruker en annen motor, eller har de sin egen? Men bra om de klarer å viderutvikle opera sitt "ettermæle". AtW Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Skal definitivt testes, høres jo midt i blinken ut.Bra ordspill. (http://en.wikipedia.org/wiki/Blink_(layout_engine)) Endret 27. januar 2015 av Emancipate 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Way to ødelegge the joke ^.^ Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Tror Vivaldi sikter seg inn på andre typer brukere enn Chrome. Chrome er til for "alle". Vivaldi er rettet mot avanserte brukere (en forholdsvis liten nisje). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Det var trist å måtte byte ut Opera 12 med Chrome, men på slutten var det så mange bugs i Opera 12 at eg ikkje gidda meir.Dersom den kan tilby betre tilpassing av GUI og navigasjon, så kan den fort bli ein konkurrent til Chrome. Eg saknar framleis fanelinje nedst i nettlesaren og å kunne trykke Ctrl+Tab gjentatte ganger for å skifte mellom to faner. Nettlesaren er det mest brukte programmet på ein PC for min del. Jo meir den kan bli tilpassa min bruk, jo betre er det. Endret 29. januar 2015 av Zeph Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) Konkurrentene Chrome, Firefox, Internet Explorer, Safari og Opera har i det siste fokusert nesten utelukkende på å skape en enda smidigere og raskere surfeopplevelse. Vivaldis mål er derimot å bli en nettleser for litt mer avanserte- og teknologisk interesserte brukere. FireFox går jo også nye veier med sitt FireFox OS https://www.mozilla.org/en-US/firefox/os/ Uansett spennende denne nye nettleseren, men jeg installerer den vel ikke før den er stabil. Endret 29. januar 2015 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Det var trist å måtte byte ut Opera 12 med Chrome, men på slutten var det så mange bugs i Opera 12 at eg ikkje gidda meir. Hvorfor byttet du til Chrome og ikke bare en nyere Opera-versjon? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Det var trist å måtte byte ut Opera 12 med Chrome, men på slutten var det så mange bugs i Opera 12 at eg ikkje gidda meir. Hvorfor byttet du til Chrome og ikke bare en nyere Opera-versjon? Testa den litt, men på den tid var all funksjonalitet eg sakna frå versjon 12 vekke, så eg gjekk like greit over til Chrome. Ny Opera og Chrome verka veldig like. Mogleg det har skjedd ting sidan den gang. Lenke til kommentar
Dr.Texter Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 det er en deilig nettleser, technical preview funker som bare det, bare den får like god støtte og mangfold for extension så er jeg med på å teste den over en lengre periode :3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg