Anonym6767 Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Nå er det valentinesdagen om rundt 2 uker. Jeg har lyst å gi kjæresten min (gutt) en liten oppmerksomhet denne dagen. En liten gave, men ikke noe klissete jentegreier, fordi han er ikke så veldig romantisk av seg så føler ikke noe sånn standar valentines day greier passer.. Har dere forslag? noe som ikke er altfor dyrt Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Hvilke interesser har han? Lenke til kommentar
Anonym6767 Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Liker godt fotball og gaming Hvilke interesser har han? Lenke til kommentar
Anonym6767 Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Tenkte kanskje feks en boxer/skjorte eller noe sammen med sånn sjokolade og evt noe annet? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 "Kjære, jeg synes valentinsdagen er noe tull og vi burde ikke gjøre noe spesielt ut av det." Beste gave jeg kan tenke meg fra dama på valentinsdagen, dessverre er jeg ikke så heldig 4 Lenke til kommentar
Anonym6767 Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Gutter, hadde dere blitt fornøyde med øl, sjokolade, en skjorte og evt noen morsomme sexy kondomer med "pigger" på som gjør at det blir mer nytelse for både gutten og jenta? Evt, andre forslag? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 En bunke av "Jeg er din for i kveld"-lapper, som han kan benytte seg av når han ønsker. F.eks 5 stk. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Bare finn på noe kos sammen? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Gutter, hadde dere blitt fornøyde med øl, sjokolade, en skjorte og evt noen morsomme sexy kondomer med "pigger" på som gjør at det blir mer nytelse for både gutten og jenta? Evt, andre forslag? Om dere er glade i Sex og øl så er jo dette en genial kombinasjon. Personlig blir jeg alltid glad når kona finner på noen sprell og vi har tid til litt ekstra voksenkos, ikke alltid at det lar seg gjøre når man er foreldre til tvillinger på 2 år... Lenke til kommentar
Silenoz12 Skrevet 29. januar 2015 Del Skrevet 29. januar 2015 Evt, andre forslag? Trekant, frekt undertøy. Tror de fleste menn ville satt pris på det. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Gutter, hadde dere blitt fornøyde med øl, sjokolade, en skjorte og evt noen morsomme sexy kondomer med "pigger" på som gjør at det blir mer nytelse for både gutten og jenta? Evt, andre forslag? Skip kondomen så har nok en vinner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå