123jente20 Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 HeiJeg kjøpte en WiFi-Repeater, men skjønner ikke hvordan jeg skal installere den så den funker.Har et 2.etg hus, WiFi boksen står i 1.etg, men nettet funker ikke overalti 2.etg. Det var derfor jeg kjøpte den.Men det er en ledning som fulgte med den WiFi-repeater, som er ca 60cm, og den skal kobles til WiFi boksen? Ledningen burde jo ha vært veldig lang om den skal gå fra WiFi boksen og opp til WiFi-Repeateren i 2.etg ... skjønner ikke dette her! Håper noen kan hjelpe meg Lenke til kommentar
ChrisCo Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Du må først konfigurere repeateren så den kobler seg på det eksisterende nettet ditt.. Koble kabelen til repeateren og koble den til PCen din, så leser du igjennom bruksanvisningen.. Der skal det så hvordan du gjør det, med IP adresser etc.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Hvilken type/modell WiFi-repeater er dette? De jeg har (testet) kan konfigureres over wifi, man trenger ikke å bruke kabel. Lenke til kommentar
123jente20 Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Hvilken type/modell WiFi-repeater er dette? De jeg har (testet) kan konfigureres over wifi, man trenger ikke å bruke kabel. Takk for svar Det står "Wireless-N WiFi Repeater" på boksen, hvis det sier deg noe hehe.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Står det ikke noe fabrikat eller modell? Uansett, det ligger vel en user guide i esken, som forteller det du trenger å vite: som ChrisCo sier, må den kobles til ditt trådløse nettverk. Når det er gjort, vil den forlenge dette nettverket. Plassering av extender må være et sted mellom din trådløse router og det området der du har dårlig dekning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå