FelixKalle Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Hei, skal på lan på fredag, og trenger noen tips til hva jeg skal ha med spise/drikke, altså. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Du tar med deg akkurat hva du har lyst paa! Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Selv om pizza og cola er godt, og enkelt å lage på LAN så er det ikke så heldig i lengden. Man blir dårlig i magen av det. Noen annen hurtigmat som er litt mer "sunt" er da å foretrekke. Rett i koppen, osv. Spørs jo litt på hva du har tilgjengelig på LANet til å lage mat med. Husk å ha nok mat til sene kvelder, butikkene er ikke åpne da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-YQ8U8xbZ Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Selger de ikke noe på lan da? Jeg ville tatt med brus og vann som drikke. Mat ville jeg hatt nudler på boks hvis det er vannkoker det. Hvis det er micro der kan du ta med billys/gorbys pizza. ellers kan du jo ta med et brød/polarbrød å en flaske syltetøy.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå