FarazTehrani Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 prover a bli kjent med noen damer, men uansett, hva er dere damers/jenters prefferanse for hvem dere dater? Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Felles interesser, har bra utseende, god personlighet osv... er jo helt opp til hver person. Lenke til kommentar
Drømmeren Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 1. Felles interesser; altså at vi har interessante samtaler og det er mulig å gjøre noe begge liker. 2. En som bryr seg om å se bra ut; altså en som bruker jeans og tar voks i håret. Selve utseende har ikke så mye å si. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Nå er jeg ikke en kvinne, men har positive erfaringer med at de ofte dater de som uttrykker et ønske om å date dem, og kjenner til dem. Det er for eksempel veldig sjeldent at jeg har datet noen som ikke har visst at jeg eksisterer. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 At jeg synes han virker moro å være med, at han holder seg i form, og at vi har noe av de samme interessene. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 for å fullføre darkness| sitt svar: .................... evt utseende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg