KOA1 Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Hei, trenger kjapt svar på noen spørsmål, jeg håper noen her vet! Jeg skal søke skole det året her, men trenger litt bedre snitt. Søknadsfrist for privatist eksamen er 1. februar så jeg har det litt travelt Spørsmålet er, er det mulig og ta et fag jeg aldri har hatt før? og få det inn på vitnemålet mitt? (studiekompetanse) Og at den "nye" karakteren vil telle med i poengberegningen..? Om det skulle ha noe å si så skal jeg søke politihøgskolen. Håper noen vet! Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Hei, trenger kjapt svar på noen spørsmål, jeg håper noen her vet! Jeg skal søke skole det året her, men trenger litt bedre snitt. Søknadsfrist for privatist eksamen er 1. februar så jeg har det litt travelt Spørsmålet er, er det mulig og ta et fag jeg aldri har hatt før?JA og få det inn på vitnemålet mitt? Se her (studiekompetanse) Og at den "nye" karakteren vil telle med i poengberegningen..? Se her Om det skulle ha noe å si så skal jeg søke politihøgskolen. Håper noen vet! Lenke til kommentar
KOA1 Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Okey, betyr det at jeg kun kan ta fag som gir språk eller realfagspoeng? Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Okey, betyr det at jeg kun kan ta fag som gir språk eller realfagspoeng? Du kan ta alle fag du ønsker, men det betyr ikke at de vill hjelpe deg med å komme inn på politihøgskolen Lenke til kommentar
KOA1 Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Okey, betyr det at jeg kun kan ta fag som gir språk eller realfagspoeng? Du kan ta alle fag du ønsker, men det betyr ikke at de vill hjelpe deg med å komme inn på politihøgskolen Det var det jeg mente.. Er ikke interessert i fag som ikke hjelper meg på PHS Lenke til kommentar
KOA1 Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Da spør jeg heller, er det noen som kan anbefale fag som er enkele og ta opp og få god karrakter i som gir realfagspoeng? Eksempelvis Informasjonsteknologi 1 eller 2, er det avansert og umulig og lese seg opp på, på bare noen måneder? Eller Matte S1, S2, R1, R2? Aner ikke hva som er lett og hva som er grisevanskelig for en som ikke er uberglad i matte.. Eller er VG3 Naturbruk, et enkelt fag`? Sorry for mange spørsmål, men må nesten bare spørre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå