Gå til innhold

Ny jobb med IKT Service fagbrev


Anbefalte innlegg

tja.

it ansvarlig elns?

 

Uansett vil jeg anbefale deg å ta lappen, det er alltid greit å ha da mange jobber krever det.

IT-ansvarlig rett fra skolebenken med kun fagbrev?

TS er sikkert flink han, men er nok ekstremt vanskelig å få jobb som IT-ansvarlig uten arbeidserfaring. Servicedesk og lignende er gjerne stedet man starter etter fagbrev...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

tja.

it ansvarlig elns?

 

Uansett vil jeg anbefale deg å ta lappen, det er alltid greit å ha da mange jobber krever det.

IT-ansvarlig rett fra skolebenken med kun fagbrev?

TS er sikkert flink han, men er nok ekstremt vanskelig å få jobb som IT-ansvarlig uten arbeidserfaring. Servicedesk og lignende er gjerne stedet man starter etter fagbrev...

 

Jeg mener han kunne kontakte IT-ansvarlig for å levere CV/Søknad.

 

Ellers er det sikkert mulig å få en slik stilling med fagbrev, men det er nok ikke barebare.

Lenke til kommentar

Man kan definitivt bli det, men krever litt pondus. Jo mer erfaring man har jo mindre teller utdannelse er min erfaring ihvertfall, jobbet i en stor bedrift med stor it-avdeling før, der var det alt fra universitetsutdannelse innen faget til folk uten utdannelse innen it i det hele tatt. Utdannelse er i mine øyne først og fremst en vei inn...

Lenke til kommentar

Man kan definitivt bli det, men krever litt pondus. Jo mer erfaring man har jo mindre teller utdannelse er min erfaring ihvertfall, jobbet i en stor bedrift med stor it-avdeling før, der var det alt fra universitetsutdannelse innen faget til folk uten utdannelse innen it i det hele tatt. Utdannelse er i mine øyne først og fremst en vei inn...

 

Helt enig i det du sier her. Min erfaring er også at innen IT er det arbeidserfaring som teller. Føler meg veldig heldig som har sitter som IT ansvarlig med en annen allerede som lærling :)

 

Men trur arbeidsmarkedet for folk som vil inn med kun fagbrev er mye bedre i Oslo enn Trondheim. Synd du ikke ønsker/kan flytte

Endret av Dapp47
Lenke til kommentar

Før eller siden så må jeg flytte, det er jeg klar over, nytter ikke å bli et sted uten jobb som jeg faktisk vil ha.

Men uten førerkort, så blir flytting plutselig veldig dyrt.

Egentlig ikke. Har du noen kompiser eller fammilie som kan hjelpe deg å flytte tingene dine? Er viktig å se løsninger og ikke problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...