chil Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 alså hvor mye plass er det til Cpu kjøler skal ha en go kjøler å sitter å tenker på feks en slik: http://www.microplex.no/rubweb/intropage/mcx462v_intro.jpg men er det plass? skal jo ha en 92mm vifte også oppå der. Lenke til kommentar
corax- Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Det er med kjøling i shuttle´n, heatpipe med 80mm vifte.. Lenke til kommentar
chil Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 å det viste jeg ikke åssen er støyen på denne?. Lenke til kommentar
phax Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 greit nok støynivå egentlig, har bytta ut min med en 19 db papst som jeg kjører på 7 volt, litt lunka maskin, men skal få satt i et par ekstra kabinettvifter så ordner det seg nok! det som bråker mest er psu vifta, en 40x40mm sak som gnåler no sinnsykt! denne har jeg bytta ut ved og lime en 16 db 60mm vifte direkte bakpå kassa funker ok. helst skulle jeg nok hatt en funnel, men fant ingen fra 40 til 60 mm.. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 5. november 2003 Del Skrevet 5. november 2003 helst skulle jeg nok hatt en funnel, men fant ingen fra 40 til 60 mm.. Da bruker du oppfinnsomheten din og lager en, av foreksemple en 0,5liters flaske eller noe sånnt.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 ikke så dum du takker, frem med tomflaske og limpistolen! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. november 2003 Del Skrevet 6. november 2003 Støynivået senker du fint ved å bruke Speedfan. Har selv kappet hull til to 60mm vifter på toppen, og alle tre viftene kjører på 1% .. noe som resulterer i en svært stillegående maskin. Av og til (i spill, f.eks.) spinner viftene opp i et par-tre sekunder, fjerner overflødig varme kjapt og effektivt, og spinner ned til 1% igjen. Psu-viften har jeg aldri hatt noe problem med. Bestilte en ny 40x40x10mm-vifte (12dB eller så) for å bytte ut, men det var det egentlig aldri behov for. Min er så stille, så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå