Mads-b Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 I manualen min står detr at pcen min støtter DDR SDRAM med klokkehastighet på 100 og 133 mhz. (PC 1800 og PC 2100). På RAMen jeg har står det PC 2700. Har dette noe å si? evt. Blir systemet ustabilt av dette? På forhånd takk!! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Det går greit med rammen din. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 All RAM er bakoverkompitabelt med en tregere hastighet enn oppgitt. Det vil ikke gjøre systemet ustabilt da en tregere hastighet enn oppgitt kan være mer stabil enn oppgitt. Selv om det er dønn stabilt uansett, med mindre det er feil på rammen da selvsagt Lenke til kommentar
Pirka Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 PC-1600 ikke 1800 ... Lenke til kommentar
bambam Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 [lekepoliti] Bruk emnefeltet litt bedre. [/lekepoliti] Det vil gå bra, all ram er bakoverkompitable(som jeg har hørt om hvertfall). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå