snurre1 Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Ønsker og avinnnstallere Photoshop Elements 10. Årsaken er at jeg har planer om å gå over til en nyere versjon. Spørsmålet er hva gjør jeg for å få dette til ? Programmet er ikke synlig i den vanlige oversikten som brukes i W7 når en skal avinnstallere et program. Litt googling forteller meg at slik er det bare. Det er enkelte små kjøpeprogrammer som vistnok skal kunne løse problemet, men det må vel finnes en enklere metode. Jeg har liten lyst til å grave helt inn i det aller helligste på maskinen for å få dette til, føler at jeg ikke er kompetent til det. Noen som har vært borti dette og har noe forslag. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Går ut i fra at du finner det under Programmer og funksjoner på Kontrollpanelet. Og da velger du avinstaller derfra.Det er slik i min W7 i hvert fall. Her er oppskriften på Photoshops egen side. Her finner du det: Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) Du kan laste ned CCleaner og fjerne derifra på en enkel måte, verktøy>avinstallere programmer og klikk på det programmet du vil ha fjernet. Du kan også rense opp i maskinen samt fjerne cokkies etc. på nettleseren din men gjør du det så forsvinner alle sidene du har oppe og du må logge deg inn igjen. Edit: husk at du får automatisk lastet inn Crome nettleser hvis du ikke huker den av underveis i installasjonen. Endret 26. januar 2015 av Nautica Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Ønsker og avinnnstallere Photoshop Elements 10. Årsaken er at jeg har planer om å gå over til en nyere versjon. Programmet er ikke synlig i den vanlige oversikten som brukes i W7 når en skal avinnstallere et program. Noen som har vært borti dette og har noe forslag. Avinstalleres fra kontrollpanelet, men hvorfor avinstallere før du har installert oppgradering som baserer seg på info fra eksisterende versjon på maskinen? Du har vel knota til oppsettet ditt....? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Ja, lurt i alle fall å kjøre CCleaner etter at man har avinstallert et program. Så får man bort "rester" som ligger igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå