Aiven Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 så mange fisk i havet og du velger å gå ut med en douchebag? Next!! Han er douchebag fordi? 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2015 Til noens orientering; nå har jeg bare sagt det jeg synes er negativt da. Hadde det vært mer negativt enn positivt hadde jeg aldri tatt sjansen.Han har selvsagt et ansvar han også, men føler meg mer avslappet når jeg har noe i bakhånd.Hahaha, litt vanskelig å kline når han kjører da.. eller når han sitter over meg på café, eller vi er andre offentlige steder der det bare hadde blitt kleint, men får ordne en filmkveld hjemme Anonymous poster hash: b2e25...a5b Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 (endret) Det ordner seg nok skal du se. Forøvrig så er det jo bare å ta en kjapp titt på VG før du skal treffe han. Så har du iallefall noe å fortelle om eller diskutere hvis praten går dårlig. Endret 30. januar 2015 av Krapylen Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Til deres info, så gikk det veldig bra! Snakket om noen ting jeg hadde tenkt ut, og han hadde sikkert tenkt litt også gikk alt av seg selv Anonymous poster hash: b2e25...a5b Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Så bra da! Ble det avtalt en date til eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå