AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Skal på date nr. 3 med en gutt og trenger forslag til hva vi kan snakke om.. Vi møttes sånn ca. 4 ganger før vi gikk på date. Har vært gjennom både skole/studier/felles venner/interesser og alt det der.Prøvde å ta opp noe samfunnsrelevant og spurte om hans syn på alt kaoset rundt Charlie Hebdo. Svaret jeg fikk var "det har jeg en privat mening om", etterfulgt av en veldig klein stillhet før han spurte om jeg har mange klinkekuler hjemme.Er veldig usikker på om han er rett for meg med tanke på at vi tydeligvis ikke kan snakke om hva som helst, og det gjør meg nervøs for å si noe feil.Har ikke veldig mye erfaring med dette med dating, da de forrige jeg har holdt på meg har kommet mer naturlig. Han her bor et godt stykke unna og vi ses derfor bare annenhver helg, og da tar han det som en selvfølge at vi skal på den samme caféen som har en iste som han liker godt, og som han bestiller til begge uten å spørre.Blir bare mer og mer usikker, men han er perfekt. Snill, ser bra ut, noen felles interesser osv, men har noen noen tips til ihvertfall denne daten? Så kan jeg heller tvinge ham med på noe annet om vi skal møtes igjen.. Anonymous poster hash: b2e25...a5b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2015 Hvorfor snakker dere ikke om sex? Anonymous poster hash: c20c8...1f8 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Date nr 3 og allerede null niks å snakke om?? Move on. 1 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Vel, hvor gamle er dere? Jeg skjønner virkelig ikke at jeg ikke klarer å få meg verken jentevenner eller kjæreste når alle disse raringene folk forteller om her på forumet får. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2015 Vel, hvor gamle er dere? Jeg skjønner virkelig ikke at jeg ikke klarer å få meg verken jentevenner eller kjæreste når alle disse raringene folk forteller om her på forumet får. Jeg lover deg, utseendet ditt har sjukt mye å si. Basert på egen erfaring og det mange andre sier. Anonymous poster hash: c20c8...1f8 Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Vel, hvor gamle er dere? Jeg skjønner virkelig ikke at jeg ikke klarer å få meg verken jentevenner eller kjæreste når alle disse raringene folk forteller om her på forumet får. Jeg lover deg, utseendet ditt har sjukt mye å si. Basert på egen erfaring og det mange andre sier. Anonymous poster hash: c20c8...1f8 Virker sånn, ja. Men trodde ikke jeg så helt jævlig ut. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2015 Hahah, jeg er 17 og han 20. Det er jo sånn 7. gang vi har møttes og har ikke hatt noen kleine stilleheter utenom akkurat etter at jeg spurte ham om det tydeligvis veldig personlige spørsmålet. Tror litt av problemet er at vi på en måte starter litt forfra hver gang vi møtes.Han er veldig kristen, tviler på at han skal ha sex før ekteskapet for å si det sånn. Tror ikke han har hatt veldig mye med jenter å gjøre heller, sist date endte med et kyss på kinnet, ganske nær munnen da. Anonymous poster hash: b2e25...a5b Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Ha ein eller anna form for aktivitet på daten, der det naturleg vil oppstå litt dialog. Det er lettare å koma i prat om ein allereie driv med noko og ikkje blir sitjande der tause. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2015 Ha ein eller anna form for aktivitet på daten, der det naturleg vil oppstå litt dialog. Det er lettare å koma i prat om ein allereie driv med noko og ikkje blir sitjande der tause. Jeg vet det, men bilturen.. han insisterer på å hente meg, kjøre meg hjem osv. Blir uansett minst 1 time uten aktivitet. Anonymous poster hash: b2e25...a5b Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Kan jeg spørre hvordan dere ble kjent, siden dere bor så langt ifra hverandre? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2015 Kan jeg spørre hvordan dere ble kjent, siden dere bor så langt ifra hverandre? Han bodde i nærheten, 20 min med bil. Møttes gjennom felles venner og har møttes en del ganger på den måten. Har alltid hatt kjemi, men så ville han møte meg alene.. Møttes i mai, og i august flyttet han for å studere, men han kommer hjem annenhver helg. Mistet kontakten litt, men har tatt den opp igjen og vi har fortsatt god kjemi. Anonymous poster hash: b2e25...a5b Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Skal på date nr. 3 med en gutt og trenger forslag til hva vi kan snakke om.. Vi møttes sånn ca. 4 ganger før vi gikk på date. Har vært gjennom både skole/studier/felles venner/interesser og alt det der. Prøvde å ta opp noe samfunnsrelevant og spurte om hans syn på alt kaoset rundt Charlie Hebdo. Svaret jeg fikk var "det har jeg en privat mening om", etterfulgt av en veldig klein stillhet før han spurte om jeg har mange klinkekuler hjemme. Er veldig usikker på om han er rett for meg med tanke på at vi tydeligvis ikke kan snakke om hva som helst, og det gjør meg nervøs for å si noe feil. Har ikke veldig mye erfaring med dette med dating, da de forrige jeg har holdt på meg har kommet mer naturlig. Han her bor et godt stykke unna og vi ses derfor bare annenhver helg, og da tar han det som en selvfølge at vi skal på den samme caféen som har en iste som han liker godt, og som han bestiller til begge uten å spørre. Blir bare mer og mer usikker, men han er perfekt. Snill, ser bra ut, noen felles interesser osv, men har noen noen tips til ihvertfall denne daten? Så kan jeg heller tvinge ham med på noe annet om vi skal møtes igjen.. Anonymous poster hash: b2e25...a5b Ikke planlegg noe som helst. Da klarer du ikke å leve i øyeblikket. Kleine stillheter slutter å være det, dersom du bare slapper av og ikke sier noe om du ikke har noe å si. Du kan se han inn i øynene, se ut av vinduet, eller gjøre hva som helst annet du føler for. Det er naturlig med litt stillhet, spesielt når man tilbringer mye tid med et menneske. Når du slavebinder deg selv med hva som er «rett» og «lurt» hele tida, så risikerer du å komme inn i veldige dårlige rytmer på atferd. Bare vær deg selv og ellers fokuser på å bli kjent med ham som menneske og hvem han er, da jeg regner med dette er noe du er interessert i. 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2015 Ikke planlegg noe som helst. Da klarer du ikke å leve i øyeblikket. Kleine stillheter slutter å være det, dersom du bare slapper av og ikke sier noe om du ikke har noe å si. Du kan se han inn i øynene, se ut av vinduet, eller gjøre hva som helst annet du føler for. Det er naturlig med litt stillhet, spesielt når man tilbringer mye tid med et menneske. Når du slavebinder deg selv med hva som er «rett» og «lurt» hele tida, så risikerer du å komme inn i veldige dårlige rytmer på atferd. Bare vær deg selv og ellers fokuser på å bli kjent med ham som menneske og hvem han er, da jeg regner med dette er noe du er interessert i. Synes sjelden at stillhet er kleint selv, og det har jeg sagt til ham. Problemet er at det virker som han syns det kan bli litt kleint. Skulle gjerne sett ham inn i øynene, men når han kjører bil er det litt vanskelig. Er det noen som faktisk har noen forslag til temaet? Greit å ha noe å starte med hvertfall. Anonymous poster hash: b2e25...a5b Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Du nevnte dere hadde noen felles interesser. Det er ikke noe nytt innen disse dere kan diskutere litt om? Rart hvor forskjellige folk er egentlig. Jeg er en relativt stille person når jeg er med folk jeg ikke kjenner så godt, men er jeg med gode venner eller er sjåfør og kjører snakker jeg i ett sett om hva som helst. Sitter mye som passasjer på jobb når vi kjører rundt på forskjellige oppdrag, og jeg syns også det kan være vanskelig å starte en samtale som sidemann av en eller annen grunn. Kommer selvfølgelig ann på personen jeg er med da, noen snakker jo mer eller mindre hele tiden. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Du kan spørre han om hvorfor han er overtroisk? 10hi. Nei, sånn seriøst. Noen andre her nevnt at dere kunne gjøre en aktivitet. Bowling er alltid gøy, og da kan dere alltids snakke om bowling, tidligere erfaringer med det og sånt. Lenke til kommentar
Kalevala Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Politikk og religion kan være betente temaer som folk gjerne unngår når man skal hygge seg. Allikevel vil man jo gjerne vite litt om preferansene til en man er på vei inn i et forhold med. Du kan jo spørre om barndommen hans? Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Er det noe han virkelig brenner for som for eksempel fotball eller biler? Ikke vanskelig å få meg til å snakke om biler om det så er mekking eller nye bilmodeller. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Har allerede snakket om biler, hehe.Har kommet frem til dette til nå:- Bøker- Konserter (har allerede snakket om musikk)- Yndlingsmat- Stedet han bor Anonymous poster hash: b2e25...a5b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 ... Synes sjelden at stillhet er kleint selv, og det har jeg sagt til ham. Problemet er at det virker som han syns det kan bli litt kleint. ... Anonymous poster hash: b2e25...a5b Hvorfor tar du ansvar hvor du ikke har ansvar? Har han et problem med at det blir kleint, så er det vel også hans ansvar å gjøre noe med det, eller? Anonymous poster hash: 061de...b8a 1 Lenke til kommentar
Empath Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 så mange fisk i havet og du velger å gå ut med en douchebag? Next!! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå