Fotoskrulla Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Bakklandet II Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Det er en følelse av nostalgisk tilbakeblikk over alle tre , men jeg har sansen for v1 som minner mine besteforeldre's album. Vennlig hilsen Alec Lenke til kommentar
wasco Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Et flott motiv hvor etterbehandlingen har gitt bilde en flott anakronistisk stemning. Et bilde jeg man stopper opp for Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Dette var nostalgisk og fint som et gammelt postkort eller fra et gammelt fotoalbum! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Det er en følelse av nostalgisk tilbakeblikk over alle tre , men jeg har sansen for v1 som minner mine besteforeldre's album. Vennlig hilsen Alec Enig, jeg også fikk sånn gammel-album-følelse der. Takk for kommentar! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Et flott motiv hvor etterbehandlingen har gitt bilde en flott anakronistisk stemning. Et bilde jeg man stopper opp for Veldig hyggelig sagt av deg, tusen takk! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Koselig, nostalgisk preg over bidraget ditt. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Tiltalende "old style". Flott komp med god dybde og dama som går innover i bildet blir prikken over å`en:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Tiltalende "old style". Flott komp med god dybde og dama som går innover i bildet blir prikken over å`en:-) Det er ikke noen prikk over å'en Pentaxen, det er en runding... lærte du ikke det på barneskolen? hihi! Takk for koselig kommentar! Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Flott "nostalgisk tilbakeblikk" (Får du opp v2 og v3?) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Koselig, nostalgisk preg over bidraget ditt. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk Ragnar! Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Tiltalende "old style". Flott komp med god dybde og dama som går innover i bildet blir prikken over å`en:-) Det er ikke noen prikk over å'en Pentaxen, det er en runding... lærte du ikke det på barneskolen? hihi! Takk for koselig kommentar! Skulka den timen.....var ute og tok bilder av prikken over i`en:-) Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Flott "nostalgisk tilbakeblikk" (Får du opp v2 og v3?) Takk for koselig kommentar. Det er noe rart med V2 V3 for tiden, det du må gjøre er å trykke på den, da skjer ingenting som du sikkert har lagt merke til, men så i neste operasjon trykker du "se i full størrelse", da kommer den opp. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Dette var nostalgisk og fint som et gammelt postkort eller fra et gammelt fotoalbum! Hilsen Tove Tusen takk Tove, det var det jeg ønsket å oppnå. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Tiltalende "old style". Flott komp med god dybde og dama som går innover i bildet blir prikken over å`en:-) Det er ikke noen prikk over å'en Pentaxen, det er en runding... lærte du ikke det på barneskolen? hihi! Takk for koselig kommentar! Skulka den timen.....var ute og tok bilder av prikken over i`en:-) hihi! Fant du den? :.::.::..:. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Jeg synes det blir litt kraftig med den hvite ramma her så da går jeg for v2 uten ramme. Synes du så absolutt har fått fram litt nostalgisk "look" her. Nå finnes det jo flere fargetoner for å til slikt, men den du har valgt funker helt OK. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Jeg synes det blir litt kraftig med den hvite ramma her så da går jeg for v2 uten ramme. Synes du så absolutt har fått fram litt nostalgisk "look" her. Nå finnes det jo flere fargetoner for å til slikt, men den du har valgt funker helt OK. Roar Det er fritt valg Kneppen! jeg la på den hvite ramma for å etterligne et gammelt foto..du vet? Artig å eksprimentere litt og høre hva folk synes. Bildet i seg sjøl er jo bare sånn passe ok. Takk for at du slang innom, setter pris på det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg