Gjest Slettet-7WVSGN Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) Hei, har sett på muligheten for å endre det slik at jeg får internett via parabol. Må si det høres jo ganske interessant ut. Anbefalt eller skal jeg holde med det jeg har og oppgradere? Endret 26. januar 2015 av Slettet-7WVSGN Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) Hva har du nå da? å hva kan du evt få? Internett over satellitt har vel voldsomt høy ping, og du får vel heller ikke lasta noe opp, kun ned. Netcom driver å bygger ut 4G i full fart, kanskje det er et alternativ om du ikke får noe særlig hastighet over telefonlinja di? Endret 26. januar 2015 av FiveInline 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 http://www.breiband.no/privat/abonnement/inf 1500 i måneden for 20/6, 6-800 ms ping og ubegrenset nedlasting. Siden jeg har VDSL er det lett for meg å avfeie slikt, men hvis man ikke har andre alternativer... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Eneste grunn for å vurdere internett over parabol er hvis man ikke kan få noe annet, eller man ikke har noen som helst krav til pingrespons. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå