iphoneist Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Hei jeg prøver og få nullstilt iphone men det ligger en icloud som jeg har mistet passorde prøver og bytte passorde ?men ser ut som i gamle tider at jeg byttet mail på den slik nå får jeg ikke passorde? Noen som veit hvordan mann nullstiller en iphone Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Har du ikke passordet til icloud så er mobilen død. Dette er en del av sikkerheten til iPhone, noe som gjør det umulig å stjele den. Som sagt har du ikke koden er det dødfødt å forsøke å nullstille den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Finn kvitteringen å ta kontakt med kundeservice hos Apple. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 Det kan godt være at det ikke bare er å finne kvitering. Min sønn har arvet en iPad, som må resettes. For vår del innebærer det at apple ikke anser kviteringen fra Spaceworld som gyldig , selv om den inneholder serienummer, organisasjonsnummer, navn på selger osv. Og så for vi no-replay-mailer. Med linker som skal trykkes på som bare peker på seg selv. Og telefon fra apple utenfor avtalt tid. Så jeg håper det går lettere for trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå