GroKoDilla Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Z på makan!!! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Herlig og fargesterkt! Hilsen Tove Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 26. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2015 Herlig og fargesterkt! Hilsen Tove Takk, Tove! Ja det var jo fargene som satt her ;-) Men nå vil jeg snart på kurs (hos deg), så jeg kan lære å ta "ordentlige" bilder!!! ;-) Blir ganske lei av å få så dårlig kvalitet på de - til tider - brukbare motivene mine... Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Fargerikt opp og i mente:-) Godt sett og fanget. There are no rules for good photographs, there are only good photographs. - Ansel Adams Bare så du vet det:-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 26. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2015 Fargerikt opp og i mente:-) Godt sett og fanget. There are no rules for good photographs, there are only good photographs. - Ansel Adams Bare så du vet det:-) Takk for oppmuntring! Prøver å ikke sammenligne meg... ;-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Tanken er jo der om kanskje full dybdeskarphet her også. Men slett ikke nødvendig. Herlige farger på disse byduene som de kalles. Stamfedrene er faktisk indiske klippeduer som ikke er så fargerike så det har nok skjedd en del krysninger underveis. Men de to mørke tversoverstripene som man finner bak på mange slike som dette finner man igjen på de indiske originalene. Roar Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Tanken er jo der om kanskje full dybdeskarphet her også. Men slett ikke nødvendig. Herlige farger på disse byduene som de kalles. Stamfedrene er faktisk indiske klippeduer som ikke er så fargerike så det har nok skjedd en del krysninger underveis. Men de to mørke tversoverstripene som man finner bak på mange slike som dette finner man igjen på de indiske originalene. Roar Takk for oppmerksomheten, Roar :-) Jeg kan ikke så mye om fugler - men er veldig glad i dem... Så lenge ikke de krysser inn de glorete plastikkfargene de omgir seg med, så er det greit for meg ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg