Mushaboom Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Dette står som en spesifikasjon på et hovedkort, Hi-Speed USB - 4 pin USB Type A er dette det samme som USB 2.0? Lenke til kommentar
burugla Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Vet ikke om Hi-speed USB betyr om det er USB 1.0 eller 2.0, men 4pin usb type A er den pluggen vi forbinder med den vanlige USB pluggen. USB type B er den litt mindre pluggen. For eksempel se her. Dette er et adapter fra A til B og motsatt. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 ok, tenkte meg det, på www.flexi-data.no står det bare USB2.0 på noen av hovedkortene Lenke til kommentar
goggi Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 er ikke hispeed det samme som usb1 og full speed er usb2 ? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 er ikke hispeed det samme som usb1 og full speed er usb2 ? dette tror jeg og Lenke til kommentar
X672 Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 på mitt hk stod det "Hi-Speed USB" og det er USB2.0 Asus A7N8X Deluxe Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Full Speed USB = USB1.x Hi Speed USB = USB2 Uendelig teit, men det er slik det er. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 http://www.arstechnica.com/archive/news/1065226877.html In the case of the USB 2.0 standard, only Hi-Speed USB 2.0 devices run at 480 Mbps. USB 2.0 Full-Speed/USB Full Speed devices are actually 12 Mbps USB 1.1 products. http://www.everythingusb.com/usb2/faq.htm Litt lese stoff *grin* Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Full Speed USB = USB1.xHi Speed USB = USB2 Uendelig teit, men det er slik det er. Jepp, slik tror jeg også det er. (du vet kanskje) Forresten: Begge deler heter USB 2.0 nå: Full Speed USB = USB2.0 = max 12Mbit/s Hi Speed USB = USB2.0 = max 480Mbit/s Jepp, uendelig teit ! Lenke til kommentar
genesis Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 litt gammel gjerne, her er hw.no sin artikkel Lenke til kommentar
Svendsen Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Etter hav jeg har lest meg frem til så er det fortsatt en forskjell eller to på USB 1.1 og 2.0... 1.1 ble omdøpt til Full Speed for de folk trodde det var sånn at den ikke hadde "full speed" Men det er bare High Speed som er 2.0 Hadde akkurat oppgave om dette på skolen så jeg har lest litt her og der... ( på hva som går for å være seriøse sider) Har alt på laptop nå så jeg har ikke noe i farta å reffere til Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Har alt på laptop nå så jeg har ikke noe i farta å reffere til <utenfor tema> Bærer du ikke med deg din bærbare? Har du ikke laptop'en på toppen av lap'en ? </utenfor tema> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå