Skosåle Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 I dagens IGN podcast så er det ei som forteller om da hun fikk prøvespille spillet i 3 timer. Det var det peneste spillet hun noen gang hadde spilt (på pc), så vi trenger nok ikke bekymre oss! Det eneste jeg er redd for er interfacet. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 I dagens IGN podcast så er det ei som forteller om da hun fikk prøvespille spillet i 3 timer. Det var det peneste spillet hun noen gang hadde spilt (på pc), så vi trenger nok ikke bekymre oss! Det eneste jeg er redd for er interfacet. Mods Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Kødder nå er spillet cappet til 30fps på pc også?? Får kosoller mer og mer i vrangstrupen. Ødelegger jo alt for oss pc gamere. Er for Ps4 og Xbox. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 (endret) Dette handler ikke om DA:I, men om The Witcher. Er lei av å se disse angrepene som er uten argumenter, det er helt latterlig. Forståelig at man liker forskjellige ting, men hold dere til emne. Er veldig spent på åpen verden i The Witcher 3, er ikke så glad i åpen verden generelt. Gleder meg dog til fortsettelsen av historien, spesielt det politiske og hvordan verden vil se ut etter krigene er ferdig kjempet. Håper Scoia'tael biten virkelig får en stor plass i historien. Jeg tror ikke du har fulgt mye med på internet i det siste, etter Dragon Age 3 ble sluppet ut så er mange redd for at The Witcher skal ende opp slik som DAI. Da de begge bestemte seg for åpen verden, det er ganske så godt intil emnet da Witcher kan lere fra feilene til DAI eller ende opp med det samme. Vet ikke helt hva jeg skal svare, skal jeg være sarkastisk? eller prøve å være seriøs?. Er Internett en røst som alle må følge med på og være enig i?. Jeg personlig likte DA:I sine quests og mange andre gjør også det, selvfølgelig er det folk som klager. Og det blir uansett subjektivt, hvis du vil at The Witcher skal lære av feilene til DA:I og jeg syns at det du syns er feil er bra, så vil jo jeg at de skal lære for da blir spillet bra for meg. Nei blir ikke mye å hente her. Får være enige i at vi er uenige. Ta deg en bolle, ikke alle nei men visst du følger litt mer på hva som skjer utenfor norge kanskje du ville legge merke til hva folk mener om Openworld spill. Jeg tviler sterkt på at Witcher blir like middelmådig som Dragon Age I når det gjelder fetch quest. Noen som sto opp på feil fot idag.. Visst Dragon Age I er ditt favoritt spill så stopper ikke jeg deg fra og like det. Endret 28. januar 2015 av Realzi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå