Gjest Slettet+9871234 Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) Jeg viser til denne Oppsett av IP kamera Er det noen som har noen gode råd om Ip kamera systemer? Noen som vet noe mer om dette http://www.securitycam.no/ nettstedet? Endret 26. januar 2015 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) Jeg har kjøpt flere overvåkingskameraer i omtrent alle prisklasser "fra 200.- til 3000.-", det alle har til felles er et utrolig intrikat programvare og de går i stykker i løpe av et par tre år. Så man kan like greit kjøpe det billigste man finner siden de fungerer omtrent likt og går i stykker i løpe av et par år samt at det ikke er store forskjellen på oppløsningen selv om butikken kaller det et "HD-kamera". Det beste systemet i mine øyner som finnes er dessverre opphørt, så er ikke helt sikker på hva jeg skal kjøpe nå, om jeg skal gå for et billig eller spandere på meg et mer avansert system. PS: er utendørs kameraer jeg bruker. Når det gjelder butikken du linker til har jeg ingen formening om, men når det dukker opp en melding som det står "se under", har de allerede mistet meg spesielt når jeg allerede bruker siste versjon av FF WEBdesign som eier securitycam virker dog solid. Advarsel! Du bruker en gammel nettleser.Dette nettstedet er ikke kompatibelt med denne nettleseren.Vennligst oppdater til nyere versjon eller prøv Firefox eller Chrome. Endret 26. januar 2015 av Nautica 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Jeg har kjøpt flere overvåkingskameraer i omtrent alle prisklasser "fra 200.- til 3000.-", det alle har til felles er et utrolig intrikat programvare og de går i stykker i løpe av et par tre år. Så man kan like greit kjøpe det billigste man finner siden de fungerer omtrent likt og går i stykker i løpe av et par år Høres veldig merkelig ut. De jeg har har vel vart i 5-8 år nå. Fungerer like bra den dag idag. Nå kjøper jeg dog kameraer i 'godt' merke. Men er klart at noname, billige kinasøppel ikke vil vare så lenge, men om man investerer i ordentlig utstyr, så varer dem lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå