Fermate Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Jeg har trøbbel med å kjøre HS Speaker Client. Den kjører på HS "serveren" men på andre PCer connecter den ikke. Har forsøkt å bytte port, skru av firewall men nei. Jeg mener jeg har kjørt denne på HS3 før men det er mulig det var HS2... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Mener det er en ny port du må åpne i brannmuren. 10202, kanskje? Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 10202 ?? Hvor får du det tallet fra da? Er det ikke porten i Tools/Setup/Netowrk (Speaker Client Network port) som gjelder? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Jeg bare husker at porten for speaker til HS3 ikke er den samme som for HS2. Iallfall var de ikke like. 10200 kan det ikke være for det er HStouch når jeg tenker meg om... Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 28. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2015 Er det noen her inne som kjører speaker client på HS3 (og får det til å funke)? Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 29. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2015 (endret) OK Jeg slang meg på en tråd i hs forumet og vips så var jeg på lufta. Må nok inrømme at det antakeligvis var jeg som hadde rotet med verjoner og filer. Her er de filene jeg nå kjører lokalt på hver speaker PC. (Det er jo ikke noen separat install ) Endret 29. januar 2015 av Fermate Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 30. januar 2015 Del Skrevet 30. januar 2015 (Det er jo ikke noen separat install ) Ja, det er litt rart. Men jeg tror de mener at såpass stor del av HomeSeer også må installeres på klientene, så det er nok lettere for dem å gjøre det på denne måten. Men SÅ utrolig vanskelig er det ikke å lage en installer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå