andjoha Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 problemet er at hver gang jeg skriver noe på tastaturet, enten skriver helt vanlig som dette, eller om jeg holder en knapp leeeeeeeeeeeeeenge inne, så begynner maskinen å hakke. hakker som i, stopper opp et lite millisekund, for å så fortsette igjen. dette skjer med både lyden og bildet. dette skjer ganske hyppig, (fra 2-3ganger i sekundet, til annenhvert sekund). så det sier seg vel selv at det blir ganske frustrerende når man spiller f.eks fps-spill der man bruker tastaturet konstant dette skjer altså KUN når jeg bruker tastaturet. et eksempel: hvis jeg fører musa bortover skjermen uten å skrive, så beveger musepekern seg helt knirkefritt men hvis jeg beveger musa bortover skjermen mens jeg holder en knapp inne på tastaturet, hakker den som bare det + hvis jeg f.eks spiller musikk mens jeg beveger musa bortover skjermen, hakker musepekern og musikken helt "synkront" noen som har en anelse om hva som kan være galt før jeg begynner plukke ifra hverandre maskina helt her? har prøvd å reinstallere windows xp mange ganger, hjelper ikke sitter på følgende hardware: abit nf7-s 2.0 2x256mb twinmos pc3200ram amd xp2500 overklokker litt(kjører på xp3200), men problemene er der når jeg kjører på vanlig hastighet også. på forhånd takk Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Er det USB eller PS2 ? Dersom det er USB så kan du kansje kjøpe et USB PCI kort. Jeg hadde det samme problemet med en USB mus på et VIA KT133. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 nei, både mus og tastatur er koblet til ps2-portene. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Dette skjedde med meg etter installasjon av skjerm drivere. Ta ut og inn USB kontakten, også ta en restart. Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 det er jo ingen usb-kontakter koblet til i det heletatt for en kort oppsumering av problemet: hele pc'en lagger ved input fra tastatur(ps2) men skal prøve med win2000 nå.. se om problemet vedvarer da *borte en time eller to* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå