Gå til innhold

[Løst] G400 mus sluttet å fungere


Anbefalte innlegg

Hei, i 05.08.2012 kjøpte jeg musa (logitech g400) fra Komplett.no. for 2 veke siden begynnte musa å fryse fra mellom 1-3 sekunder mens jeg spillte csgo. dette var tilfeldig og kvart frys kunne variere veldig. fra mellom 5min til 5timer mellom kvar gang den frøs seg. men etter kvart vart det mer og mer oftere.

 

Jeg hørte også lyden når jeg tar ut usb'en ut (dadii-diidaa) når den fryste.

men for 4 dager siden begynte den å fryse veldig oftere en før, og lyset flikret under musen. så for 2 dager siden sluttet den neste helt å fungere. når jeg beveger kjapt på musen, snur den oppned eller rister den. vil den slå seg av og på. når jeg snur musa vil lyset slå seg av eller flikre. og vist jeg gradvis snur musa slår den seg av på eit vist punkt. de skjer de samme på både gaming pcn og laptoppen min. så de er ikke noen drivere eller lignende som ikke er oppdatert som har blitt foreslått en annen plass.

 

prøver å få me så mye info som mulig slikt at dere kanskje kan hjelpe meg :)

har forsatt garanti på musa i frem til mai.

kan sende den inn til kompett for en undersøkelse for garanti, menn vist den viser seg at de er jeg som har ødelagt den ved å miste den ned eller lignende blir de 200kr gebyr. så prøver å være sikker på at de er en teknisk feil som jeg får garanti på :)

-phoxec :)

 

EXTRA: gjorde nettopp en liten test og ser ut som når musen er stille og jeg beveger på ledningen som går INN i musen går den av og på.

Endret av Phoxec
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så du har mistet musa i gulvet elns. på ettellerannet tidspunkt?

 

Vil tro at dersom du har godt synlige merker etter fall mot gulv så kommer du til å slite med å påberope deg garanti.

Kan ikke huke at den har falt i gulvet eller blitt ødelagt på et eller annet vis... ser ingen tegn på at den har noen skader på seg heller. musa har blitt behandlet normalt

Endret av Phoxec
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...