lilfire Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Flere av dere har ulike typer for usb over nettverk eller usb netverkshub. Vet at flere har Belkin, men denne er jo ikke like lett å få tak i lengere. Ser at Clas har et alternativ. Men det jeg lurer på er egentlig om det er mulig å koble til en usbhub på disse enhetene? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Jeg bruker Silex... Kan du koble til en usbhub på den og få brukt alle enhetene du kobler til huben? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 USB er én-til-én uansett hvilken hub man bruker. Jeg bruker Belkin sin, men Silex programvare skal visst fungere. Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Jeg kjøpte meg faktisk 2 Belkin bokser etter at du (Moskus) hadde reklamert så varmt for dem. Silex programvaren detekterte dem og kjørte dem som sine egne. Da det å bytte ikke ga noen resulteter (for den lag'en som jeg slet med den gang) så gikk jeg tilbake til Silex'ene. (Bare fordi de tok litt mindre plass) Nå ligger det 2 Belkin på duppeditt lageret og venter på bedre tider Lenke til kommentar
Pallantir Skrevet 28. januar 2015 Del Skrevet 28. januar 2015 Jeg har et par TL-PS310U. De skal kunne kjøres med USB-hub, ifølge det som står på dem. Har aldri prøvd selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå