Kosha87 Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Hei, Noen som vet hvor jeg kan finne Premier Manager 98 på nettet? Enten laste ned, eller kjøpe det. Finner bare Premier Manager 97, skulle gjerne funnet 98! <3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Ditto. Har bare 97 selv, og skulle veldig gjerne hatt 98. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Tok meg 30 sekunder å finne, men forumreglene hindrer meg i å fortelle hvordan. Vit at det er mulig. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Jeg prøvde aldri 98, men spilte ihjel 97 versjonen da jeg skaffet det billig ett par år etterpå, det var tider det.... Var vel ikke de største forskjellene på spillene etter det jeg har lest. Får håpe du finner det Lenke til kommentar
Husam Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Det går fint an å finne det fortsatt, dessverre ikke lovlig tror jeg. Dessverre er det også fryktelig vanskelig å få det til å virke knirkefritt på nyere maskiner, noe jeg selv har gjort flere kreative forsøk på. Hadde vært fantastisk med en GOG-versjon av dette herlige spillet. Endret 27. januar 2015 av Husam Lenke til kommentar
Kosha87 Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Jeg har letet og googlet meg ihjel etter spillet. Har windows 7, så da skal det funke =) Kan noen sende link til meg på mail om dere fant det? [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå