kjæremeg Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 På Cubus for en stund siden vart det lagt ut bilder av en modell som var tynn. De bildene som var spredt rundt i butikken fikk masse negative tilbakemeldinger. Hva synes du om det? Lenke til kommentar
anaconda Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Det er trasig. Jeg liker jentene litt fyldig Alle jenter er vakre i mine øyne, bare de ikke er for magre. Bra at butikken får negative tilbakemeldinger på dette. Lenke til kommentar
kjæremeg Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Synes det er dumt. Hun jenten fikk mangen negative tilbakemeldinger om at hun er for tynn osv. Det finnes de jentene som er så tynn og klarer nesten ikke gjøre noe med det! Og folk skreiv masse styggt om hun. Vart lei meg og irritert på samme tid. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 (endret) Synes det er dumt. Hun jenten fikk mangen negative tilbakemeldinger om at hun er for tynn osv. Det finnes de jentene som er så tynn og klarer nesten ikke gjøre noe med det! Og folk skreiv masse styggt om hun. Vart lei meg og irritert på samme tid. De negative tilbakemeldingene var nok mer rettet mot Cubus, som valgte å bruke en så tynn jente som modell, enn mot henne selv. Endret 27. januar 2015 av Thomas_H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå