krutselno Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Har et lite problem når jeg laster ned om dagen. IKKE warez ! Når jeg klikker på linken til det jeg skal laste ned blir det automatisk lastet ned og puttet i denne folderen: C:\Documents and Settings\Kurt Olsen\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.IE5\TOO3P541\"det jeg laster ned" Hvorfor? Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Det er du som velger det! Istedet for og trykke åpne... Så tar du Save As eller no Lagre som... :-) Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg har samme problemet selv. Er relativt lei av å sitte bruke lagre som hele tida, noen som veit hvordan man fikser dette? Lenke til kommentar
xico Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Jeg har samme problemet selv. Er relativt lei av å sitte bruke lagre som hele tida, noen som veit hvordan man fikser dette? har da alltid værrt sånn at vi kan velge åpne eller lagre som? så hva griner dere etter? Lenke til kommentar
Plex! Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Normalt begynner den ikke bare å laste fila direkte til temp når man trykker på venstre museknapp da.. Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 2. november 2003 Forfatter Del Skrevet 2. november 2003 Jeg har samme problemet selv. Er relativt lei av å sitte bruke lagre som hele tida, noen som veit hvordan man fikser dette? har da alltid værrt sånn at vi kan velge åpne eller lagre som? så hva griner dere etter? xico: Hvis du hadde lest hele innleggene burde du fått med deg at det som skjer er at vi IKKE får opp muligheten til å åpne eller lagre som ved å klikke på en link. Hvis jeg skal bestemme selv hvor jeg vil ha en fil må jeg bruke høyre museknapp og velge lagre som...sånn var det IKKE før Lenke til kommentar
Bro2 Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 ja det har jeg vært borti en eller annen gang.... dere kjører vel IE da.... Det er vel en eller annen obskur option inni der et eller annet sted som lager trøbbel.... Lenke til kommentar
krutselno Skrevet 9. november 2003 Forfatter Del Skrevet 9. november 2003 Ja, jeg regner med at det er en eller annen instilling et eller annet sted, men jeg finner den ikke. Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå