hausnesia Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Haust Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 (endret) Huff og huff, her fikk jeg skikkelig høydeskrekk. Faktisk så ille at jeg ikke kan se for lenge på det......Knallgod komp med fin dybde (høyde..) og kreativt med s/hv. Veldig godt jobba, men nå må jeg lukke bildet..... Endret 26. januar 2015 av member-296438 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Huff og huff, her fikk jeg skikkelig høydeskrekk. Faktisk så ille at jeg ikke kan se for lenge på det...... Knallgod komp med fin dybde (høyde..) og kreativt med s/hv. Veldig godt jobba, men nå må jeg lukke bildet..... Pyse! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Nydelig! Flott at du valgte s/h, det gjorde det litt annerledes. Jeg fikk ikke høydeskrekk av dette, ble mest misunnelig...jeg vil stå der og nyte! Fint utsnitt! Toppers dette! 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Huff og huff, her fikk jeg skikkelig høydeskrekk. Faktisk så ille at jeg ikke kan se for lenge på det...... Knallgod komp med fin dybde (høyde..) og kreativt med s/hv. Veldig godt jobba, men nå må jeg lukke bildet..... Pyse! Jepp Kunne gått opp der, men da skulle jeg hatt bind for øya.... Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 26. januar 2015 Del Skrevet 26. januar 2015 Dette var mektig og utrolig flott! Hilsen Tove 1 Lenke til kommentar
hausnesia Skrevet 27. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2015 Huff og huff, her fikk jeg skikkelig høydeskrekk. Faktisk så ille at jeg ikke kan se for lenge på det...... Knallgod komp med fin dybde (høyde..) og kreativt med s/hv. Veldig godt jobba, men nå må jeg lukke bildet..... Takk, og ver så god! Fin måte å bearbeide høgdeskrekken på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg