Gå til innhold

Windows 10 (mobile). Do great things.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fortsatt ting å fikse på, men førsteinntrykket er at det er optimalisert mye mer. Har ikke testet noe spes enda, men førsteinntrykk er at flere småbugs og tregheter i systemet er fikset på. f.eks. i forrige build så hadde jeg forsinkelse på å åpne mapper på startskjermen, dette er borte nå.

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å dele telefonens WIFI forbindelse som en hotspot (ikke telefonens mobilforbindelse). På OSX er ikke dette mulig da man må ha 2 Wifi "kort" da OSet ikke støtter virtuelle interfaces (doh...). IOS har samme begrensning som OSX, derav er håpet at WP har denne muligheten via en app eller lignende?

Hoteller er helt håpløse ift "antall enheter" og internettforbindelse er dyrt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jupp er klar over at enten en ekstra USB Wifi dongle eller type router vil gi meg dette, men det er slikt man ordner før man drar :) kjøper meg ant. en liten wifi dongle til mac heretter.

En del av disse hotellnettene redirecter deg til en webside for pålogging som sikkert ikke alltid funker så godt med disse routerne derfor blir det nok en dongle jeg kjøper før neste tur.

Et tredje alternativ er kjøpe et midlertidig sim-kort der man er og så dele 3g-4g fobindelsen fra telefonen/nettbrettet. Kan også fungere godt der mobilnett er gode. Er vistnok mange som gjør dette siste.

Men on-tipic.
Kleint at WP8.1 ikke har noen innebygd lydopptak funksjon. Man må enten ta opp en video eller gå via OneNote. Heldigvis skal det komme en dedikert sound recording app i WP10, noen her som har testet den?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...