Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Windows 10 (mobile). Do great things.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker, men ikke som etterfølger til 640 vil jeg tro? Virker å være en enhet i et helt annet prisjikt og 9 serie framfor 6 serie så jeg antar det ikke var relatert til meg hehe.

Jeg ønsker meg en Lumia telefon i størrelsene 5 og 5.7" med 1080p og litt kraftigere hardware enn 640, trenger ikke være mye. 720p er helt ok men å kunne se 1080p/2K innhold native på 5.7" hadde vært flott. Jeg har ikke noe behov for 2.5K på mobiltelefon.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Takker, men ikke som etterfølger til 640 vil jeg tro? Virker å være en enhet i et helt annet prisjikt og 9 serie framfor 6 serie så jeg antar det ikke var relatert til meg hehe.

Jeg ønsker meg en Lumia telefon i størrelsene 5 og 5.7" med 1080p og litt kraftigere hardware enn 640, trenger ikke være mye. 720p er helt ok men å kunne se 1080p/2K innhold native på 5.7" hadde vært flott. Jeg har ikke noe behov for 2.5K på mobiltelefon.

Litt info/spekulasjoner om kommende Lumia:

Microsoft 'Saana' Lumia un-cancelled and an old Lumia 830 prototype leaks
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fikk tips om tilbud på 830 og at den kan være et lurt kjøp. Men selv om det er serien over 6ern så er den jo eldre enn 640. Hva er bedre med den?

EDIT1:

Noen av dere som kjenner til dette?
https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1677960&do=findComment&comment=22682357

EDIT2:

Da ble det en 640XL på meg.

Fant ingen MicroSIM adapter for NanoSIM på Komplett, noen som vet hvor man får tak i slik? Elkjøp? Har bare NanoSIM hjemme.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Fant ingen MicroSIM adapter for NanoSIM på Komplett, noen som vet hvor man får tak i slik? Elkjøp? Har bare NanoSIM hjemme.

Rapportert for forsøk på kupping av tråden.

Det er evig plass til å lage en egen tråd med dine problemer da det hovedsaklig er selve operativsystemet som diskuteres i denne tråden.

Lenke til kommentar

De selger på clas olson. Selv venter jeg på en oppfølger til 1020, men mulig jeg venter forgjeves. Kjenner at jeg til tider savner windowsphone, selv med begrensningene.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Xmir:

Takker :) Da stikker jeg innom der etterpå.

:

Haha, ok  :huh: Ble nok litt mange kjappe innlegg fordi jeg står på farten til å reise og skulle ta noen raske beslutninger.

Ontopic:

Mulig jeg da prøver å legge inn den siste WM10 builden som kommer til uka siden jeg får en 640XL i dag. Ser ann erfaringene her først samt at jeg kommer til å være på løent WiFi. Følger uansett med på tråden da hensikten med å kjøpe 640XL hovedsaklig er for å teste WM10 og økosystemet til Microsoft, integrasjoner med Win10 på PC, OneDrive, Outlook/Exchange på WM10 nivå. (har allerede en telefon jeg bruker daglig).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...