Gå til innhold

Windows 10 (mobile). Do great things.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t8fn5F

Jeg prøvde å installere Windows phone recovery tool..  Men det mislykkes! Hva skal jeg gjøre da for å få 1.8 tilbake??  :hmm:   :closedeyes:   :hm:   :nei:  Jeg har prøvd et par ganger.. men mislykkes hele tiden. går det ann å få 1.8 tilbake via mobilen?

 

Installerte du det på en PC? Hva gikk galt under installasjonen der? Har du noen feilmeldinger å vise til?

 

BTW er det 8.1 og ikke 1.8....

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Unnskyld! Jeg spiller minecraft så er vant til å si 1.8.. Lol.. Og skriftstørrelsen fikk jeg ikke ned når jeg skrev. Men jeg installerte på windows Phone..

 

 

 

 

[font=Open

Sans]Jeg prøvde å installere Windows phone recovery tool.. [/font]Men det mislykkes! Hva skal jeg gjøre da for å få 1.8 tilbake?? :hmm::closedeyes::hm::nei: Jeg har prøvd et par ganger.. men mislykkes hele tiden. går det ann å få 1.8 tilbake via mobilen?

Installerte du det på en PC? Hva gikk galt under installasjonen der? Har du noen feilmeldinger å vise til?

 

BTW er det 8.1 og ikke 1.8....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Jeg fikk ikke ned skriftstørrelsen.

Jeg installerte på min l930. Skulle installere Windows 10 technical preview

Hvordan går jeg tilbake til 8.1? (nå skrev jeg ikke 1.8.. Lol )

 

Du skal selvsagt installere foreslåtte programmet på en PC!

Det står det klart og tydelig i den linken som er lagt inn tidligere.

 

 

 

 

  1. Download and install the latest version of the Windows Phone Recovery Tool to your PC.
  2. Launch the recovery tool and connect your phone using a USB cable. If your handset isn't detected, click My phone was not detected to force the application to rescan for and detect the phone.
  3. In the next screen, click your phone, wait a few seconds, and you'll see your phone information and the software available for download to roll back to a previous operating system. To continue, clickReinstall software.
  4. Next, the recovery tool will warn you to backup all your data, settings, and apps before continuing, as the rolling back process will delete all the previous data in your phone. Click Continue to proceed.
  5. Now, the recovery tool will download the image from Microsoft's servers and replace Windows 10 Mobile that is currently on your phone. The process will take some time depending on your internet connection and the hardware in question.
Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Hei sundan. Jeg installerte selvsagt på pc. Jeg tror vi misforsto hverandre. Uansett. Nå har alt ordna seg ;)8.1 er tilbake! Ha en fin pinse

 

Kan ikke se at jeg misforstod det du hadde skrevet. Det var ganske så enkelt å forstå.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Oppdaget noe merkelig på min "reserve-telefon" NL1020 med W10 preview - den telefonen har jeg et Telenor SIM kontant-kort på.

Brukstelefonen er en WP 8.1 NL930 med Telenor Bedrift komplett abonnement. Alle mine SMS som sendes/mottas på brukstelefonen kommer også i meldings-boksen på min NL1020 !!   Det er ingen link mellom de to telefonene i abonnementene / ingen felles innstillinger. Det eneste som er felles er begge satt opp med samme MSFT kto.

Andre som har vært ute for/sett dette ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Oppdaget noe merkelig på min "reserve-telefon" NL1020 med W10 preview - den telefonen har jeg et Telenor SIM kontant-kort på.

Brukstelefonen er en WP 8.1 NL930 med Telenor Bedrift komplett abonnement. Alle mine SMS som sendes/mottas på brukstelefonen kommer også i meldings-boksen på min NL1020 !!   Det er ingen link mellom de to telefonene i abonnementene / ingen felles innstillinger. Det eneste som er felles er begge satt opp med samme MSFT kto.

Andre som har vært ute for/sett dette ?

 

Det er synkronisering mot din MS konto som er årsaken.

Lenke til kommentar

 

Oppdaget noe merkelig på min "reserve-telefon" NL1020 med W10 preview - den telefonen har jeg et Telenor SIM kontant-kort på.

Brukstelefonen er en WP 8.1 NL930 med Telenor Bedrift komplett abonnement. Alle mine SMS som sendes/mottas på brukstelefonen kommer også i meldings-boksen på min NL1020 !!   Det er ingen link mellom de to telefonene i abonnementene / ingen felles innstillinger. Det eneste som er felles er begge satt opp med samme MSFT kto.

Andre som har vært ute for/sett dette ?

 

Det er synkronisering mot din MS konto som er årsaken.

 

 Takk - men vet du, eller tror du ?  På NL1020 med WP10 skrudde jeg av sync mot alle enheter som har samme MSFT kto da jeg installerte Previewen 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

 

 

Oppdaget noe merkelig på min "reserve-telefon" NL1020 med W10 preview - den telefonen har jeg et Telenor SIM kontant-kort på.

Brukstelefonen er en WP 8.1 NL930 med Telenor Bedrift komplett abonnement. Alle mine SMS som sendes/mottas på brukstelefonen kommer også i meldings-boksen på min NL1020 !!   Det er ingen link mellom de to telefonene i abonnementene / ingen felles innstillinger. Det eneste som er felles er begge satt opp med samme MSFT kto.

Andre som har vært ute for/sett dette ?

 

Det er synkronisering mot din MS konto som er årsaken.

 

 Takk - men vet du, eller tror du ?  På NL1020 med WP10 skrudde jeg av sync mot alle enheter som har samme MSFT kto da jeg installerte Previewen 

 

 

Vet det. Har testet det og verifisert at samme sms'ene kommer på den "andre" telefonen. Tekstmeldinger er et av de tre valgene for hva som skal sikkerhetskopieres.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Lumia 640 XL først ut med nye Windows 10...

 

http://blogs.windows.com/bloggingwindows/2015/06/17/microsoft-lumia-640-xl-available-at-att-starting-on-june-26th/

 

Build 10136 er nå ute...
http://blogs.windows.com/bloggingwindows/2015/06/16/announcing-windows-10-mobile-insider-preview-build-10136/

 

Enda flere telefoner støttes nå.
 

We're working to get more Windows Phone models supported worldwide. Download the Windows Insider app, and when your phone is supported you'll be able to sign in with the same Microsoft account you used to join the Windows Insider Program. Windows 10 Mobile Insider Preview currently works with the following phones—as long as they have at least 8 GB of storage, Windows Phone 8.1 was already installed on the phone at the time of purchase, and the version number is 8.10.14219.341 or earlier:

 

  • HTC One (M8) for Windows

  • Lumia 430

  • Lumia 435

  • Lumia 520

  • Lumia 521

  • Lumia 525

  • Lumia 526

  • Lumia 530

  • Lumia 532

  • Lumia 535

  • Lumia 620

  • Lumia 625

  • Lumia 630

  • Lumia 635

  • Lumia 636

  • Lumia 638

  • Lumia 640

  • Lumia 640 XL

  • Lumia 720

  • Lumia 730

  • Lumia 735

  • Lumia 810

  • Lumia 820

  • Lumia 822

  • Lumia 830

  • Lumia 920

  • Lumia 925

  • Lumia 928

  • Lumia 930

  • Lumia 1020

  • Lumia 1320

  • Lumia 1520

  • Lumia Icon

Endret av Slettet-t8fn5F
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Noen erfaringer med nyeste builden?

 

Er det noe hold i ryktene om Lumia940(XL) tru?

Trenger snart noe håndfast info om windows 10 lanseringstelefon/flaggskip, ellers blir Lumia920en min bytta i Galaxy S6 edge/note edge/nexus 6/z3+

 

Er ikke noe rykte lenger, når Microsoft har hevdet det på bloggen sin....

http://blogs.windows.com/bloggingwindows/2015/06/17/microsoft-lumia-640-xl-available-at-att-starting-on-june-26th/

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Noen som har testet siste build på lumia 930? vurderer å slenge inn denne på min før jeg skal på ferie da Here Map ikke har japan som nedlastbart kart. Det sies at win 10 kart app har dette som mulighet

 

Har OS version 10.0.12562.84 og Japan og noen flere land i Asia er ikke tilgjengelig der heller. Er ikke tilgjengelig som cached maps i Google maps heller. Er vist nok ikke lovt med offline maps i Japan, men dette er bare rykter jeg har lest....

 

En annen foreslo å bruke dette i Japan. Lykke til.

http://www.windowsphone.com/nb-no/store/app/gps-map/d3944dd3-209a-4b96-a3ec-cabbe3f5e78d

Lenke til kommentar

Noen som har testet siste build på lumia 930? vurderer å slenge inn denne på min før jeg skal på ferie da Here Map ikke har japan som nedlastbart kart. Det sies at win 10 kart app har dette som mulighet

Yepp, men er tilbake på 8.1...

10136 er bedre enn 10080, men fremdeles litt for mye feil til daglig bruk.

 

- Mistet alle mappene. Apps som var i mappene kan ikke re-pinnes til startsiden, fordi telefonen tror de allerede er pinned (i mappene som mangler).

- IE mangler (Spartan er der) - og alle mine snarveier (pinned) til diverse websider var borte

- Nesten ingen live tiles oppdateres

- App navn og icons mangler i lista over background apps (det er blanke icons uten navn - umulig å vite hva du skal endre)

- Kan ikke endre ringetone

- Kan ikke endre notification tone

- Endel apps kræsjer hele tiden

- I noen apps er fontene skikkelig uskarpe

- OneDrive viser ingen filer - kun mappe navn

- Kalender syncer ikke 

- Live lockscreen data oppdateres ikke

- Fremdeles mange "Loading ..." and "Resuming ..." skjermer

- Mistet kontakten med mobilnettet etter en dag

 

Tok også full factory reset og installerte alt på nytt. Hjalp ikke.

Endret av helsten2
Lenke til kommentar

 

Noen som har testet siste build på lumia 930? vurderer å slenge inn denne på min før jeg skal på ferie da Here Map ikke har japan som nedlastbart kart. Det sies at win 10 kart app har dette som mulighet

Yepp, men er tilbake på 8.1...

10136 er bedre enn 10080, men fremdeles litt for mye feil til daglig bruk.

 

- Mistet alle mappene. Apps som var i mappene kan ikke re-pinnes til startsiden, fordi telefonen tror de allerede er pinned (i mappene som mangler).

- IE mangler (Spartan er der) - og alle mine snarveier (pinned) til diverse websider var borte

- Nesten ingen live tiles oppdateres

- App navn og icons mangler i lista over background apps (det er blanke icons uten navn - umulig å vite hva du skal endre)

- Kan ikke endre ringetone

- Kan ikke endre notification tone

- Endel apps kræsjer hele tiden

- I noen apps er fontene skikkelig uskarpe

- OneDrive viser ingen filer - kun mappe navn

- Kalender syncer ikke 

- Live lockscreen data oppdateres ikke

- Fremdeles mange "Loading ..." and "Resuming ..." skjermer

- Mistet kontakten med mobilnettet etter en dag

 

Tok også full factory reset og installerte alt på nytt. Hjalp ikke.

 

Takk, da venter jeg litt enda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...