Gå til innhold

Windows 10 (mobile). Do great things.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke mye positivt i CNET's Lumia 950 Review:

http://www.cnet.com/products/microsoft-lumia-950/

EDIT:

PCMag - heller ikke veldig positiv:

http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2495373,00.asp

Er enig med omtalene om at designet på Lumia 950 gir en følelse av svak kvalitet. Rent designmessig er den veldig lik min Lumia 640 til 1200 kr, og utvalget av applikasjoner er fortsatt for dårlig i forhold til Android og Iphone. Telefonen burde vært lansert sammen med en ferdig utgave av Project Astoria.

Lenke til kommentar

Det er nesten som jeg ikke kjøper meg neste microsoft mobil da....

Det er flere app som ikke er på WP(bank, Sonos(den Phonos = dårlig), ), og noen er bare dårlige(FB har jeg gitt opp på WP).

Mail og kalender er og dårlig. Men det kan sikkert bare være min Nokia 930(siste insider oppdatering av WP). Og at jeg bruker gmail konto i outlook app`en(WP liker sikkert ikke det?).

Nå skal det sies at WP ikke er dårlig(som det sikkert hørres ut), men DET MÅ bli bedre enn dette....

Kjøper sikkert 950XL for det  :eek:  :rofl:

Lenke til kommentar
Mail og kalender er og dårlig. Men det kan sikkert bare være min Nokia 930(siste insider oppdatering av WP). Og at jeg bruker gmail konto i outlook app`en(WP liker sikkert ikke det?).

Ja, du har sagt dette før uten å egentlig si hva som er dårlig. Personlig synes jeg epost og kalender-håndteringen i Windows Mobile er en av hovedgrunnene til å bytte til Windows på mobilen: Du finner ikke noe bedre. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vanskelig å sette ord på det, men når man skal:

Mail

- kopiere en link og sende med mail, så tar det lang tid før den sendes, og selve mail icon bilde (på hele skjermen) står på / vises, kanskje 5 min eller mer.

- Bruker gmail konto, og den må godkjennes ca 4-5ganger vær dag. Trenger ikke godkjenne den, men kommer opp og må trykke godkjenn eller ikke.

Kan mine mail problem være gmail kontoen?

Kalender

- Når en lager noe i kalenderen(på mobil versjonen, som jeg bruker mest), så er det lite reminders, har 1stk reminder, og ikke mer. På android så kan du ha 5stk reminders.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F

Det er nesten som jeg ikke kjøper meg neste microsoft mobil da....

Det er flere app som ikke er på WP(bank, Sonos(den Phonos = dårlig), ), og noen er bare dårlige(FB har jeg gitt opp på WP).

Nå skal det sies at WP ikke er dårlig(som det sikkert hørres ut), men DET MÅ bli bedre enn dette....

Kjøper sikkert 950XL for det  :eek:  :rofl:

Sitat fra sidene til din bank..

For øvrig er det IKKE Microsoft sitt ansvar å lage apper.

Hvordan får du til å bruke Gmailkonto i Outlookappen? Kan du ikke sette opp en Google konto på telefonen?

Har du ikke iPhone eller en Android-telefon, kan du logge på med personnummer og mobilbankkode og utføre de samme tjenestene via https://mobilbank.handelsbanken.no

Endret av Slettet-t8fn5F
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Takker for bank info, den er mer eller mindre like bra ??

Jeg har og en outlook konto(flere eindows pcer og 1stk xbox one), og nå windows mobil, derfor outlook på mobilen, og gmail på mail appen.

Skal vise hvordan jeg har lagt til gmail på mail app litt senere.

Edit

Enkelt forklart

Åpner mail app, trykker på de 3 prikkene, så på konto. Der legger man til hvilke som helst konto, der i blant gmail.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F
ray001 skrev (På 24.11.2015 den 10.09):

@

Takker for bank info, den er mer eller mindre like bra

Jeg har og en outlook konto(flere eindows pcer og 1stk xbox one), og nå windows mobil, derfor outlook på mobilen, og gmail på mail appen.

Skal vise hvordan jeg har lagt til gmail på mail app litt senere.

Edit

Enkelt forklart

Åpner mail app, trykker på de 3 prikkene, så på konto. Der legger man til hvilke som helst konto, der i blant gmail.

Jeg klarer ikke å finne noen mail app...

Bruk heller denne enn Google sin app....

wp7-add-outlook-2_thumb.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mail
- kopiere en link og sende med mail, så tar det lang tid før den sendes, og selve mail icon bilde (på hele skjermen) står på / vises, kanskje 5 min eller mer.
- Bruker gmail konto, og den må godkjennes ca 4-5ganger vær dag. Trenger ikke godkjenne den, men kommer opp og må trykke godkjenn eller ikke.

Kalender
- Når en lager noe i kalenderen(på mobil versjonen, som jeg bruker mest), så er det lite reminders, har 1stk reminder, og ikke mer. På android så kan du ha 5stk reminders.

"5 stk reminders"? Hva er det?

Jeg kan ha så mange jeg vil, det er bare å legge til avtaler! :)

Windows Mobile er nok mer rettet til enterprise bruk enn hobby/privat bruk, og det er kanskje derfor jeg liker det så godt. Eposten er overlegen det meste andre, kalender like så. Alt synkroniseres selvfølgelig sømløst via en (eller flere) Exchange-servere, OneNote og/eller

Lenke til kommentar

Tok noen print screen bilder på begge mine mobiler(Samsung Galaxy Note 4 og Lumia 930) av kalender oppsettet, og sendte de til min mail konto. Begynte med Lumia og sendte mailen nå kl. 11.50, og Samsung Note 4 kl.11.53. Det blide som ble sendt ifra Samsung kom frem mer eller mindre rett etterpå på min mail.

Greide faktisk ikke å sende print screen bilde ifra Lumia, tok et bilde med SGN4 og mailet det til meg.

Så det må faktisk være noe galt med min Lumia mobil????

Anyway, her ser du hva jeg mener med reminders/påmindelser(1 på Lumia og 5 på Samsung). Ikke at du er enterprise bruker eller hobby/privat bruker, flere reminder har man brukt for :-).

Det er kjekt med flere påmindelser.

post-31334-0-90383600-1448364574_thumb.jpg

post-31334-0-55768900-1448364617_thumb.jpg

Endret av ray001
Lenke til kommentar

Mail

Kalender

"5 stk reminders"? Hva er det?

Jeg kan ha så mange jeg vil, det er bare å legge til avtaler! :)

Windows Mobile er nok mer rettet til enterprise bruk enn hobby/privat bruk, og det er kanskje derfor jeg liker det så godt. Eposten er overlegen det meste andre, kalender like så. Alt synkroniseres selvfølgelig sømløst via en (eller flere) Exchange-servere, OneNote og/eller

Jeg har VELDIG mange avtaler, så vil ikke ha flere avtaler, men heller flere reminders/påmindelser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...