Moskus Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Kan du copy/paste på avtaler i kalenderen nå?Det vet jeg ikke for det har jeg aldri prøvd. Men det er iallfall mulig å sette opp repetisjon med fornuftige valg, noe som jeg iallfall opplevde som et lite helvete med Android. Og får du sync'et hele kalenderhistorien og ikke bare et par uker bakover i tid?Jeg har iallfall overraskende lang kalenderhistorikk. Minst et par måneder, jeg kan se spesifikke hendelser i september (Office 365 og Outlook kalendere). Build 10581. Lenke til kommentar
Storgauder Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Høres lovende ut :-) Dette er (for meg) to av de viktigste funksjonene som må på plass snarest.Samt mulighet for angre/undo i OneNote. Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Prøver å åpne en pdf fil, og appen bare spinner og tar lang tid for så ikke greie å åpne pdf fila. Med kalender så savner jeg det som er gulet ut på bildet/vedlegget(har flere mulighet for varsler og repeteringer) Har Outlook dette? Endret 2. november 2015 av ray001 Lenke til kommentar
Stillesnakk Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 Prøver å åpne en pdf fil, og appen bare spinner og tar lang tid for så ikke greie å åpne pdf fila. Med kalender så savner jeg det som er gulet ut på bildet/vedlegget(har flere mulighet for varsler og repeteringer) Har Outlook dette? Fleksibiliteten i forhold til type varsel ser ikke ut til å være der. Finnes ikke i det hele tatt i outlook på mobilen, kun mulighet for en type varsel. Har du hotmail-/outlookadresse har du mulighet til å sette opp flere varsler på enheter og pr epost i den web-baserte kalenderen. Antar at dette også er mulig i f.eks. Horde om du bruker andre/egen eposttjeneste(r ). Forsøker å legge ved et par skjermskudd fra hhv web-basert kalender og mobil, begge outlook. Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 2. november 2015 Del Skrevet 2. november 2015 (endret) Vet ikke om noen av dere her er interessert i dette, eller om det kanskje allerede har blitt nevnt, men er medlem av ei Windows-gruppe på Facebook og Microsoft Norge stakk en tur innom og postet dette her: Vi i Microsoft Norge vil gjerne gi noe tilbake til våre mange fans og brukere der ute! Derfor ønsker vi å invitere dere til et lukket arrangement førstkommende torsdag. Velkommen til feiringen av nye Windows-devicer som lanseres i disse dager. Vær en av de første i Norge til å ta og kjenne på og prøvekjøre våre nye devicer. Vi viser frem Windows 10 og alt det flotte du kan gjøre med vårt nye OS, demoer av nye Lumia-mobiler, Surface Pro 4 og Xbox. Vi viser Continuum, Windows Hello og andre fete features. Hør også hvordan designere, ingeniører og kjente musikere bruker Surface til å gjøre fantastiske ting. Det vil bli noen overraskelser underveis. Arrangementet er førstkommende torsdag og begynner kl 15:45. Hvis du ønsker å delta på arrangementet så ta kontakt med oss på Microsoft Norge sin FB-side. Send en personlig melding til oss, så skal vi bekrefte din deltagelse + adresse for arrangementet (Oslo).https://www.facebook.com/MicrosoftNorge Det er begrenset med plasser så «førstemann til mølla-prinsippet» gjelder. Håper dette er noe som frister! 18års aldersgrense! Hilsen oss i Microsoft Norge Endret 2. november 2015 av Klatt3n 2 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Fleksibiliteten i forhold til type varsel ser ikke ut til å være der. Finnes ikke i det hele tatt i outlook på mobilen, kun mulighet for en type varsel. Har du hotmail-/outlookadresse har du mulighet til å sette opp flere varsler på enheter og pr epost i den web-baserte kalenderen. Antar at dette også er mulig i f.eks. Horde om du bruker andre/egen eposttjeneste(r ). Forsøker å legge ved et par skjermskudd fra hhv web-basert kalender og mobil, begge outlook. Jeg vet ikke om jeg forstår: Er det flere typer varsler du er ute etter? Finnes det flere aktuelle typer varsler? For meg holder det med én type: Jeg får et pling på mobilen og PCen (Outlook 2016 eller Windows 10 Mail) som minner meg på avtalen jeg legger i kalenderen. Og ferdig med det. At Outlook.com også har mulighet til å sende meg en epost anser jeg som fullstendig uinteressant. Jeg har ikke behov for å få en epost i tillegg, jeg har jo allerede fått en påminnelse på mobilen. Alle valg om valg om repeterbarhet som jeg forventer er jo forøvrig på plass. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 (endret) Dette gjelder 8.1 og håper det har forbedret seg på 10ern. Savner eks. muligheten til å ha nedtelling på alarmklokken eller ren timer funksjon samt en annen ting jeg har på alarmklokkene på iOS, "stopp avspilling" som jeg bruker mye når jeg hører på musikk når jeg legger meg. Klønete at hvis jeg skal ta ut noe av stekeovnen om 15 minutter så må jeg sette et klokkeslett på alarmklokken. Savner også fingerprint sensoren fra iOS siden jeg alltid låser mobile enheter, men det er småtteri. Endret 3. november 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Dette gjelder 8.1 og håper det har forbedret seg på 10ern. Savner eks. muligheten til å ha nedtelling på alarmklokken eller ren timer funksjon samt en annen ting jeg har på alarmklokkene på iOS, "stopp avspilling" som jeg bruker mye når jeg hører på musikk når jeg legger meg. Klønete at hvis jeg skal ta ut noe av stekeovnen om 15 minutter så må jeg sette et klokkeslett på alarmklokken. Savner også fingerprint sensoren fra iOS siden jeg alltid låser mobile enheter, men det er småtteri. Mulig jeg missforstår, men det er nedtelling inne på alam på Lumia 930 WP10 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 (endret) Da har de hvertfall lagt til den ene funksjonen på WP10. Mangler da bare timer og muligheten til å stoppe avspilling via nedtelling. Endret 3. november 2015 av Theo343 Lenke til kommentar
Stillesnakk Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Fleksibiliteten i forhold til type varsel ser ikke ut til å være der. Finnes ikke i det hele tatt i outlook på mobilen, kun mulighet for en type varsel. Har du hotmail-/outlookadresse har du mulighet til å sette opp flere varsler på enheter og pr epost i den web-baserte kalenderen. Antar at dette også er mulig i f.eks. Horde om du bruker andre/egen eposttjeneste(r ). Forsøker å legge ved et par skjermskudd fra hhv web-basert kalender og mobil, begge outlook. Jeg vet ikke om jeg forstår: Er det flere typer varsler du er ute etter? Finnes det flere aktuelle typer varsler? For meg holder det med én type: Jeg får et pling på mobilen og PCen (Outlook 2016 eller Windows 10 Mail) som minner meg på avtalen jeg legger i kalenderen. Og ferdig med det. At Outlook.com også har mulighet til å sende meg en epost anser jeg som fullstendig uinteressant. Jeg har ikke behov for å få en epost i tillegg, jeg har jo allerede fått en påminnelse på mobilen. Alle valg om valg om repeterbarhet som jeg forventer er jo forøvrig på plass. Først; Jeg svarte på ray001's innlegg (med skjermskudd). Men jeg så ikke grundig nok på skjermskuddene hans fra gmail, det så ut som om det var muligheter for flere typer varsler enn det var. Sett i forhold til kombinasjon mobil/webversjon så ser det ut som om W10 fungerer like greit som Googles webløsning, uten at jeg har praktisk erfaring med den. Jeg bruker kalender (også) som gjøremålsliste og liker personlig muligheten for mer enn ett varsel (nødvendigvis ikke flere typer varsler). Når man er ørlite glemsk og "snooze"-mulighetene ikke er fleksible nok er det greit å legge inn flere varsler. Eksempelvis legge inn handling av bursdagsgave ei viss tid før, med nytt varsel et par dager etter. Er ikke bestandig jeg springer fra alt og handler bursdagsgave straks mobilen plinger og hukommelsen........ Lenke til kommentar
ray001 Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 @Stillesnakk Stemmer det. Men det er mer og bedre varsler på gmail enn outlook. Det kommer nok, evr andre apper så kan gjøre jobben? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 3. november 2015 Del Skrevet 3. november 2015 Noen som vet hvile telefonoperstører som blir å selge denne, evnt butikker som kommer til å ta den inn? Lenke til kommentar
X672 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Noen som vet hvile telefonoperstører som blir å selge denne, evnt butikker som kommer til å ta den inn? Eg fant ingen så har bestilt 950xl fra komplett.no Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Telenor-butikker kommer til å føre Lumia 950 og 950 XL. Lenke til kommentar
jakja83 Skrevet 4. november 2015 Del Skrevet 4. november 2015 Da var Lumia 640 med 10581-bygget kjørende her og jeg må si WP har løftet seg det siste året. Appene er langt mer polerte, ting sitter. Jeg er fornøyd med overgangen fra iPhone til denne. Langt bedre. Word Flow er også med! 1 Lenke til kommentar
jakja83 Skrevet 6. november 2015 Del Skrevet 6. november 2015 Etter to dager er jeg fortsatt positiv, men merker litt savn av mulighet til å bruke chromecast og manglende Sonos-app. Litt buggy Windows 10, men kommer vel snart ferdig versjon? Kameraet imponerer ikke spesielt, helt greie bilder, men en del støy og ikke voldsomt skarp. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 7. november 2015 Del Skrevet 7. november 2015 Litt OT, men vet noen hvorfor Band 2 ikke blir lansert i Norge? Og vil den fungere i Norge? Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Har det kommet noen tester på kameraet til 950 enda? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Har det kommet noen tester på kameraet til 950 enda? Det er noe. http://www.techtimes.com/articles/96084/20151016/microsoft-previews-lumia-950-lumia-950-xl-camera-magic-check-this-out.htm Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. november 2015 Del Skrevet 8. november 2015 Har det kommet noen tester på kameraet til 950 enda? Det er noe. http://www.techtimes.com/articles/96084/20151016/microsoft-previews-lumia-950-lumia-950-xl-camera-magic-check-this-out.htm Er ikke det de offisielle bildene som de har brukt når de viser fram telefonen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå